Geforce now'dan bi oyuna tıkladım. Steam hesabımı açtı. Oyunu satın al diyor.. ne iş bu anlamadım. beta iken oynadığım oyunu şimdi satın al diyor
Teknoseyir gündemi
#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 120 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kütüphanenizde varsa kütüphaneden seçince oynanabiliyor.
bunun amacı bende olmayan oyunları oynamak değil mi ?
@digitalanimal Sizde olan oyunları yüksek donanım ile oynatmak.
@digitalanimal kendi desteklediği belli oyunlar var. Onlar içerisinden sizin satın aldığınız oyunları oynayabiliyorsunuz.
Geforce now size oyunsatmiyor sadece hızlı bir PC kiralıyor. Oyunları steamden yada başka yerden satın aldiysaniz oynarsınız.
gamepass gibi bi sistem sanmıştım ben de 😀
demek beta'da tüm oyunlar açıkmış... beni de o yanılttı zaten.