Eski aracımdaki araç takip sistemini yeni golf e taktım ve internet üzerinden takip i etkinleştirdim.

Araç çalıştığında cihaz çalışmaya başlıyor ve her gittiği noktayı internette cihazın sunucusuna yüklüyor ve bende telefonumda daha sonra goruntuleyebiliyorum. Ayrıca anlık olarak da uygulamadan aracın durumunu görebiliyorum veya sms ile de konum isteyebiliyorum.

Herkese tavsiye ederim. Cihaz zaten 100 lira gibi bir şey ve buna IMEI atıyorsunuz veya satıcı sizin yerinize yapıyor. İçine sim kart takip kullanmaya başlıyorsunuz.
#OtoSeyir

BeğenFavori PaylaşYorum yap