Koca Hepsiburada'nın düştüğü duruma bakın.
Cumartesi kargoya verildi ibaresi düşüyolar ona rağmen hala kargonun İstanbul'dan çıktığına dair bir açıklama yok.
Aliexpress Standart Shipping mi ya bu?
Toplayıp 1 ay sonra mı gönderecek napacak bunlar ben anlamadım.
HepsiJet müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyorsunuz telefon yüzünüze kapanıyor.
Yok mu biri bunları dava falan etsin, gerçi tüketici hakları diye bir şey olsa bunlar yaşanmazdı da o da ayrı konu.
HepsiJet kargo takip ekranında bir ilerleme olmamasına rağmen kargosu eline ulaşan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap