biz bu siteyi incelemeleri sayesinde beğendik ve takip ettik..şimdi kullanicilardan da guzel incelemeler gelmeye başladi ama akış bölümünde kaybolup gidiyor..bence incelemeleri ayırmak lazim bu akış dan..ya da Tüm akış in altina inceleme akışı seçeneği de gelse güzel olur..

BeğenFavori PaylaşYorum yap