En iyisi mi Teknoseyir gündemi kısmını kaldırmanız böylelikle insanlar birbirleriyle yarışmak zorunda kalmazlar. Video inceleme sitesinden saçmalama moduna girmiş iyice.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
gündem kısmı zamanla oturur. gündem kısmı mesela telefon veya ürünlerin tanıtımlarında hızlı takip için işe yarayabilir yada özel konularda kişilerinde konunun içine girmesine neden olur. kötü yönleri var ancak ileride oturacaktır yeter ki siyasete izin verilmesin. yoksa anlamı olmaz iş başka yere döner insanları soğutabilir.
Bence biraz zaman verelim. Bizim de şikayet ve bildirimlerimizle daha verimli olacaktır.