En iyisi mi Teknoseyir gündemi kısmını kaldırmanız böylelikle insanlar birbirleriyle yarışmak zorunda kalmazlar. Video inceleme sitesinden saçmalama moduna girmiş iyice.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • vezilay @vezilay

    gündem kısmı zamanla oturur. gündem kısmı mesela telefon veya ürünlerin tanıtımlarında hızlı takip için işe yarayabilir yada özel konularda kişilerinde konunun içine girmesine neden olur. kötü yönleri var ancak ileride oturacaktır yeter ki siyasete izin verilmesin. yoksa anlamı olmaz iş başka yere döner insanları soğutabilir.

  • DDGuclu @ddguclu

    Bence biraz zaman verelim. Bizim de şikayet ve bildirimlerimizle daha verimli olacaktır.