Sen hala iett 😪
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Ben artık videolara bakmıyorum. 2013'ten beri Otopark.com takipçisiyim. Eskiden 911 , Evo , M3 , GT-R testi isterdik. 3 ay video atmazlardı sonra bir tane 1 saatlik video atarlardı onun her saniyesini ezberlerdim neredeyse. Şimdi test etmedikleri superspor kalmadı ama çoğunu izlemedim. İETT yine iyi. Ben anca Sedona 🙂