İos 13 ile beraber uygulama silmek artık tek tuşla değil.
Anladığım kadarı ile 3D Touch artık kaldırılmış. Uygulamalara uzun süreli dokunmak 3D Touch gibi çalışıyor ama öyle değil.

BeğenFavori PaylaşYorum yap