SanDisk SSD Plus 120GB SDSSDA-120G-G27
Bu ssdyi yaklaşık 8-9 ay önce 165tlye almıştım ve şuan 130tl falan ve hızından hiç memnun kalmadım.Giriş seviyesi ssd ama kingston vardı bunu almadan önce onun hızı daha iyidi.
4k değerleri düşük yoksa okuma yazma hızı fena değil.


Okuma yazma değerleri bu şekildedir sata-2 olduğu için sıralı okuma değerleri yavaştır ama 4k değerleri giriş seviyesi olduğu için düşüktür.
2.el daha ucuz fiyata aldığım kingston ssdnin 4k değerleri daha iyi ve gözle görünür bir şekilde daha hızlı.

Bu ssdyi tavsiye etmiyorum almayın aldırmayın.
SSD plus en düşük modeldir kaçtır diyoruz almayın diye 🙂 Sandisk'in 3D modeli tam f/p. Samsung'la yarışır düzeyde
@protego ben bilmiyordum işte öğrenmiş oldum neyseki elimden çıkardım zarar etmeden.
@orcun Aynen öyle bu ssd çok daha iyi 165tl vermiştim neyseki laptop ile sattım zarar etmedim çok şükür.
64gb ssd aldım 65 tlye 2.el çok az kullanılmış daha 500gb civarı yazılmış
onuda netbooka taktım sata-2 tabikide ve okuma yazma değerleri baya iyi sandiske göre.
Netbook için SSD almamı tavsiye eder misiniz?
Cihazı daha kullanılabilir yapıyor mu? 2gb ramlı eski
İntel atomlu netbookum var.
@alp-demirtas ucuza bulursanız ben 65tlye aldım mesela tavsiye ederim.
Şimdi ssd takınca netbook a ne olur sadece uygulama açmaları biraz hızlanır.
Windows un açılması hızlanır.
Program kurma hızlanır bunun gibi.
Ama chorome de kasmayacak full hd video açacak gibi şeyler olmaz bunlar işlemci ve ekran kartında bitiyor.
Ssd takarsanız tarayıcının içindeki performansı değişimi gözle göremezsiniz sadece uygulama açılışı hızlandır.