Selamlar arkadaşlar, babama monitör arıyoruz.
HDMI ile notebook'unu bağlayarak kullanacak.
24" ideal. Ultra geniş ekranlılar da olabilirmiş.
900tl - 1000tl bütçesi var. 2 HDMI port'u olursa çok daha iyi olur.
İnce çerçeveli olması konusunda takıntılı 😀 daha modern duruyormuş onlar.
Yazılım yaparken kullanılacak ama yine de görüntü kalitesinin iyi olmasını ve IPS panelli olmaısnı istiyor.
Tavsiyelerinizi bekliyoruz 🙂 Şimdiden teşekkürler
Aaa amazon türkiye diye bir şey olduğunu bişmiyordum 😀 Babam Türkiye'de yaşıyor buradan alsam Türkiyeden kargolanacak değil mi ? vergi falan sorun olmasın sonra
lg nin 25 inç ultrawide monitörü var. tavsiye ederim.
bende var, 20-21" 16:9 tekabül ediyor, amaç büyük ekransa tavsiye etmem onun dışında harika 🙂 (25um58-p)
@ozturka güzelmiş çok teşekkürler
bende 57 olanı var bir eski model. 34 inç olanını alıcam. 1800 lira şaka gibi 😀 simulasyon oyunlarında eksene. kod yazmada filan da deli iş yapar.
ben 600e aldığımda 34 olan 1000 ciharıydı o zamanlar gücüm yetmemişti, pişmanım deli gibi fiyatları görünce ama bana yetiyor 🙂 21:9 destekleyen her oyun ayrı bi keyifli oluyor 😀
@airoso sorma aynısı walla.
Bunu kullanıyorum memnunum. Bi arkadaşa da aldırdım o da memnun kaldı https://www.vatanbilgisayar.com/viewsonic-24-vx2476-smhd-4-ms-full-hd-led-ips-monitor.html
25" LG UHD monitör sakın alma. Çok ince. En küçük boyutlu olarak 29" olsun, ideali de 34" bence.