Ankara Üniversitesi Dilbilim
Siz siz olun sevmediğiniz bölüm okuyup da benim gibi 10 yıl kaybetmeyin, 28 yaşında üniversiteye yeniden başlıyorum 🙂 istediğim bölüm olduğu için de ayrıca mutluyum, ordan mezun olursan bi bok olmazcıları dinlemeyin, sevdiğiniz yerlere gidin.
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tebrikler. Hangi bölümü okuyacaksın? Ben de seneye sınava girip istediğim bi bölüm okumak istiyorum .26 yaşında olacağım ben de 😔
Dilbilim hocam yukarda da yazdım, yaşa bakma hiç birazcık imkanın varsa 🙂
Aynen hocam, ben de 4 yıl verdim mühendisliğe, olmadı. Can sıkmaya gerek yok bence, hayırlı olsun ikimiz için de 🙂 Başka bir sıkıntı olmadan gidip kaydımı yaptırabilirsem çok iyi olacak, işte o zaman sağlam sevineceğim 😂😂
hayırlı olsun tüm aynı durumda olanlara, yeni girenlere de geçmiş olsun 😀
Adınıza sevindim. Kimseye kulak asmayacaksın bu hayatta. Param olsa ben de başlayacam bi bölüme de para yok 🙂
para bende de yok bu yaşta ailemin yanına geri döndüm 😀
3-5 kazanıyorum ailemin yanına gelip kira vsden de kurtulunca şükür sıkıntım kalmadı 🙂 ilgini çeken bölümün eem olmasını da garipsemedim değil 😀