İP Tv kullanan arkadaşları piste alabilir miyiz memnun olanlar önerebilir mi acaba? Donmaktan ve 3-4 dk geriden izlemekten sıkıldım.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
BEIN'in kendi uygulaması bile 1 dakikaya yakın geriden geliyor. IP TV'deki gecikme süresi daha fazla, güvenlik kodunu falan silerek yollamaya uğraşıyorlar. Hiç donmayanını da ben hiç duymadım.
Umudumu öldürme lütfen vardır donmayan ^.^ inanıyorum ki aramızda memnunlar vardır ama korkuyorlar popüler olup donacak diye 😀
@givemefive YouTube scrool tv kanalına bak ,ip tv lerin alayinin acikalamasi incelemesi linkleri ne ararsan var
@akhenaton bakacağım ama herhalde bedava olanları tanıtmıştır yoksa adam niye reklamını yapsın . free olanlar sürekli güncellemen gerekiyor vs. ben satıcısını arıyorum bir kaç tane var aklımda arasından birini seçeceğim ama belki burada kullancısını bulurum diye bekliyorum
@givemefive Ben birisini kullanıyorum. Hiç kesilmiyor diyemem ama çok az donma ..vb oluyor. Email yazarsanız yollarım linkini.
@definitive [email protected]
@definitive Hangisi hocam? memnun musunuz?
@blackmamba ben aldım başka birinden ve çok memnunum
nasıl silebiliyorlar acaba?
anlamadım diyecektim ki yukarıdaki güvenlik kodu silmesini diyorsun sanırım . aynen artık hiç gözükmüyor ekranda fark edilmiyor bile
@givemefive Blur efekti veriyorlar güvenlik kodu gelen kısma..
@definitive netten izlediklerimde kod yerinde bulanıklık o blur efekti olmuyor bile acaba neden
Yüzde yüz donmayan IPTV yoktur. Donmama oranı en yüksek olana bakmak lazım. Geriden gelmesi konusu da hepsinde var zaten. Ama benim gözlemim alternatif kanallar arsında bile gecikme farkı oluyor.
teşekkür ederim bende 3 tane sağlayıcı arasında kaldım biri buydu
Geriden gelme normal. Milli mac izliyorsan golleri sokaktan duyuyorsun 😂
ben çok yakın gidenleri gördüm ya ama sormadım araya kaynadı muhabbet maç heyecanına gitti. mackolik bildirim vermeden görüyorduk golü en azından
Bende var Komple ligin sadece 2 maçında takılma yaşadım. Onlarda derbiydi. İnternet hızın iyiyse çok sorun olmuyor bende. İstersen mailden iletebilirim ismini. Hatta adımla üye olursan 1 er ay hediye ediyor ikimizede.
[email protected]
@givemefive gönderdim hocam
@7ocloguz teşekkür ederim gördüm mailini
hangisi hocam? guek mi?
@blackmamba benim kullandığımı denemek istersen söylersin iletişim paylaşırım
banada fp bir hizmet bilen biri söyleyebilir mi denemek istiyorum bu sene
eğer aldığımda beğenirsem öneririm sana