Ne kadar "işi hızlandırma, pratikleştirme" yazılımı varsa hepsi çöp.
Linux'de Docker, PHP'de composer vs. hepsi iddia ettikleri gibi işi kolaylaştırmak bir yana dursun, her şeyi daha da zorlaştırıp zaman kaybettirmekten başka bir halta yaramıyorlar. Paketleri tek tek elle kursam 1 saatte halledeceğim işi, Docker'ın sebep olduğu saçma salak hatalar yüzünden 3 saattir çözemedim. Sözde 1 saatlik işi 5 dakikada yapmamı sağlayacak 🙂
Bu tür yazılımların düzgün çalışanına denk gelmedim daha. Hepsi, gariban çalışanların ömürlerini törpülemek için üretilmiş araçlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap