Ne kadar "işi hızlandırma, pratikleştirme" yazılımı varsa hepsi çöp.
Linux'de Docker, PHP'de composer vs. hepsi iddia ettikleri gibi işi kolaylaştırmak bir yana dursun, her şeyi daha da zorlaştırıp zaman kaybettirmekten başka bir halta yaramıyorlar. Paketleri tek tek elle kursam 1 saatte halledeceğim işi, Docker'ın sebep olduğu saçma salak hatalar yüzünden 3 saattir çözemedim. Sözde 1 saatlik işi 5 dakikada yapmamı sağlayacak 🙂
Bu tür yazılımların düzgün çalışanına denk gelmedim daha. Hepsi, gariban çalışanların ömürlerini törpülemek için üretilmiş araçlar.
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Paketlerin yanında readme dosyaları da geliyor ya sinir oluyorum. JavaScript ise xxx.min.js'yi yükle geç, zibilyon tane dosya oluyor.
bunların amacı daha çok auto scale işlerini kolaylaştırmak,