Ekranlar Ekran Gibi Kalmalı
Böyle bir Macbook alır mısınız?

Ya iMac?

Ya da genişçe ekranlı bir TV?

Tesla?

Peki insanlar neden bu telefonlara yüzlerce dolar para veriyor?

Yıllar sonra geriye dönüp bakıp bu yıllarla alay edeceğimizi hissediyorum. #ekranımadokunmahareketi
Yalan centik falan yok fotosok bunlar. (anlatmaya gerek yok bakin goruyorsunuz.)
Şurdaki saçmalığa nasıl da tahhammül ediyor insanlar...
Baktıkça sinirlerim bozuluyor. Bu alet kapış kapış satılıyor şlkjklşklkj.
Aptallık çentikli ekran daha komik olanı da çoğu firma apple gibi full'e yakın yapamadı altta kabak gibi yer var çoğunda tamamen apple taklitçiliğinden gelen olay.
Ekrandaki 1 tane ölü piksel için dava açıyor insanlar şu geldiğimiz durum kimsenin umrunda değil.
Şaka gibi...
Sonuncu ve en iyisi. "BEST DISPLAY"
Ekran delik delik 😀 😀 😀
bu harbiden rezalet
Ben de bunu hiç anlamıyorum. Fiziki olarak adamların ekran boyutunu başka türlü küçültme seçeneği neredeyse yok. Şu çentik konusu ne çok tartışıldı anlamıyorum.
The Office dizisinde yaptıkları üçgen tablet geldi aklıma. 😀