Kingdom, Kore'nin eski zamanlarında geçen zombi dizisi. Kostüm ve mekanlar için çok çalışılmış. Emek var emek 😀 Bölüm süreleri uzun ama 6 bölüm olması kötü. Olayların biraz daha gelişmesini beklerdim.
https://www.youtube.com/watch?v=4l-yByZpaaM #Netflix
Son bir saat içinde 189 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

lÖl
İlk başta fikir olarak garip gelse de iyi işlenmiş gibi bizim aklımıza gelen ilk modern zombi imgesinden çok eski hikayelerde geçen ölüler-canavarlar gibi bakmak gerek belkide ayrıca senaryo entrikalar ve iktidar ilişkileri ile de iyi oluşturulmuş gibi henüz 2 bölüm izleyebildim 😀 Süreler bence çok uzun değil 50-60 dk arası sanırım
dizide çok fazla fakirlerin hor görülmesi durumu var. Sınıf ayrımı olduğu çok belli. Acaba korenin geçmişi bu şekilde mi yoksa tamamen saçmalık mı?
Diziyi izlemedim ama sorunuzun cevabı evet. Sınıf ayrımı çok. Bugün bile izleri devam ediyor.