Gump @runforrest 11 Ocak 2019 - 18:16 Ben de bu arkadaş ile aynı düşüncedeyim. Aramızdaysan teşekkürler. 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 3 Hado @hado Ameleler sağolsun ts'yi beklemeye gerek kalmıyor. 11 Ocak 2019 - 19:25 Yanıtla Beğen 2 Murat @murat-bey Amele olan birisi varsa o da bu entry'yi girendir. 11 Ocak 2019 - 19:33 Yanıtla Beğen Issız_adam @systemnet Ağzı olan konuşuyor,klavye delikanlısı sende izleme dallama 11 Ocak 2019 - 20:13 Yanıtla Beğen İptal
Ameleler sağolsun ts'yi beklemeye gerek kalmıyor.
Amele olan birisi varsa o da bu entry'yi girendir.
Ağzı olan konuşuyor,klavye delikanlısı sende izleme dallama