Yaklaşık 1 haftadır QCY T1 PRO kablosuz kulaklık kullanıyorum. Hazır aklıma gelmişken kulaklıkla alakalı son durumu yazıyım dedim. Öncelikle kulaklığın fiyatı giderek yükseliyor. Ben aldığımda 190 liraydı. Şuan 210 liraya kadar yükselmiş.
Kulaklığı ve kutusunu aldığım gün şarj etmiştim. Kutunun şarjı 6 günün sonunda bitti ve yeniden doldurdum. Kutu 5V 1A standart bir şarj aleti ile 1 buçuk saat gibi bir sürede tam şarj oldu. Fakat kulaklıkları 1-2 saatten fazla aralıksız kullanmadığım için şarj performansını ve şarj olma sürelerini hala ölçemedim. Kutu yanınızda ise ve aralıksız kullanmıyorsanız çokta önemli değil.
Bu süreçteki kullanım detaylarımdan biraz bahsediyim. Günde ortalama 1.5-2 saat kullandım ve kulaklıklar kalan zamanı kutusunda geçirdi. Eğer böyle bir kullanımınız varsa kutu ile beraber en azından bir 4-5 gün şarj etmeden, rahat rahat kullanırsınız.
Ses kalitesinden de memnunum, o konuda sıkıntı yok. Doğru silikon ve kulak desteğini takarsanız kulaktan düşme gibi bir derdi olmuyor. Gayet güzel oturuyor. Fakat 1-2 gün spor yaptım ve nedense biraz kulağımı ağrıttı. En büyük kulak desteğini takmıştım, ondan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum. Şimdilik deneyimlerim bu kadar 🙂 #qcy #t1pro #qcyt1pro
Detaylı inceleme yazımı paylaştığım durum; https://teknoseyir.com/durum/1010126

Satıcıların yaptığı çakallık. İlk başta 179'la başlayıp arta arta 210'a geldi
Arz talep dengesi işte 🙂 Yapacak birşey yok. Ekonominin temel kuralı.
@hamdi Böyle arz talep dengesi olmaz, çakallık dengesi olur
@melburg ya şimdi işin içinde fırsatçılık vardır illaki ama ellerinde yeteri kadar stok olsa, arz yüksek olsa, bunlarda onları eritmek için fiyata dokunmadan, daha fazla nasıl satarız ona bakarlar. Stok azaldıkça ve talep arttıkça ister istemez fiyatı kademeli olarak yükseliyor. Bence de hakkı 150 lira ama elden birşey gelmiyor işte 🙂
@hamdi Bunlar bu kadar işten anlasalardı ürünün bt 5 olup olmadığını ilana koyup bilirlerdi. Sazan gibi hepsi eski ilanları kopyala yapıştır yapmışlar
@melburg Haha 😀 Ben özellikle almadan müşteri hizmetlerini duruma uyandırmaya çalıştım ama ısrarla 4.2 bilgisi verdiler bana. Halbuki bi arayın sorun bi bakın değil mi kutunun üzerinde ne yazıyor? Yine burdan bi arkadaş sayesinde düzeltmişlerdi, benden sonra belirtmiş yine.
Ben de satın aldım ve açıkçası beğenmedim ürünü. Özellikle övülen ses kalitesinin iyi olmadığını düşünüyorum. Müzik dinlemek için kullanmam ama podcast dinlemek için idare edebilir. Çok mekanik bir sesi olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca size bir şey sormak istiyorum, youtube da gecikme olduğunu düşünüyor musunuz? Ben tam anlayamasam da gecikme var gibi geliyor. Belki sadece benim kulaklığımın sorunudur, eğer öyleyse değişim isteyebilirim.
Ses kalitesi 100 lira civarındaki kablolu kulaklıklardan daha iyi. Ben sadece Ep51 ve Hybrid Pro ile kıyasladım. Beklentilerin ne kadar olduğu önemli. Fiyatına göre kaliteli diyoruz zaten.
Gecikme konusunda ise ufak bir gecikme var, yok diyemem ama kişiden kişiye çok değişiyor bu durum. Çoğu kişi farkına bile varmıyor ama ben dikkat edersem yakalıyorum.
Şu video ile gecikmeyi test edebilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=ucZl6vQ_8Uo
Sessiz ortamda iyi. Ama gürültülü ortamda pek iş yapmıyor maalesef. Mikrofonu için alınmaz.
earpods denemedim ama iconx 2018 de aynı... Gürültülü ortamda karşı taraf benden çok gürültüyü duyuyor...
@sarpuli fiziksel sınırlar var. Bir kere mikrofon ağıza çok uzak. O nedenle çok farkı olacağını sanmıyorum. Diğer markaların incelemelerinde de mikrofonla alakalı pek olumlu bahsedilmiyordu. Ne yaparsak yapalım kablolu kadar olmaz 🙂
Ben eşleştirmeyi beceremedim bir türlü:( nedir bunun kolay yolu?
Ne ile eşleştirmeye çalışıyorsunuz? Kulaklığın ışığı yanıp sönerken telefondan yada bilgisayardan bluetooth aygıtlarında görünüyor. Eğer yanıp sönmüyorsa ışıklar sağ kulaklığa basılı tutun yanıp sönmeye başlar. Yanmazsa şarjı yoktur.
@hamdi telefon ile eşleşmede sorun yok iki kulaklık biribiri ile eşleşmiyor...
@sarpuli sağ kulaklık aktifken sol kulaklığa sinyal sesinü duyana kadar basılı tutarsanız açılması lazım. Eşleşme problemi değil. Mono moda geçmiş büyük ihtimalle.
@sarpuli Bunu dene
Şöyle yapın iki kulaklığıfa önce kapatın telefon filandan kaldırın eşleşmeyi komple. Sonra ikisinede tam 20 saniye basılı tutun açılıp ışıklar yanıp sönecek kapanıcak sonra mavi ışık gelio tekrar kapanacak bu olana kadar basılı tut. Ondan sonra ilk sağ kulaklığı açın sonra solu. Ben öyle hallettim
@melburg sana helal olsun 🙂 Bunu devamlı böyle yapmayacaz ya?
@sarpuli Hayır sağı aç sonra solu aç eşleşiyorlar zaten veya kutudan çıkarınca direk eşleşiyorlar sen eşelştirmek için bir şey yapma yoksa mono moda geçer.
@melburg sorun olmuyor şu an ama yapana kadar çok zorlandım. Bu arada malzeme kalitesi ve sesi beklediğimden iyi, iconx 2018 den ses farkı bana göre yok... Kulağa oturma kısmında spor yapmaya falan pek uyumlu değil gibi...
@sarpuli Uygun kulakçık ve kulak başlığını seçmek gerek özellikle o sivri çıkıntı daha sıkı durmasını sağlıyor
@sarpuli T1 Pro sporda kullanıyorum ben. Düşme gibi bir durum olmadı hiç. Kulağa uygun silikonları takarsanız sıkıntı olmaz 🙂
@melburg aynen öyle. En iyi büyük boy duruyor bende ama kulağımı acıtıyor çok sıkı olduğundan. Orta boy daha konforlu 🙂
@hamdi bana pek güven vermedi 🙂 Ben iconX ile devam ederim spor'a...
@melburg Biraz kulağa da bağlı tabi bu durum 🙂
@sarpuli ilk zamanlar bi türlü kulağıma düzgün oturtamıyordum. Zamanla alıştım. Düzgün yerleşirse sıkıntı olmuyor.
Bass ağırlıklı müzikler (Rap,trap,elektronik ) için meizu pop iyi midir yoksa qcy t1 pro ya mı yönelmeli?