J7 Prime kullanan arkadaşlar telefonun bataryası son bir haftadır %40tan %1e düşüyor tel kapanıyor. 10DK sonra açıyorum %5 oluyor. Şimdi %1 olmasına rağmen 3 saattir açık. Sorun bataryada mı? Garantisi devam ediyor ona göre götürücem.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bataryan ölmüş gibi görünüyor. Hard reset atıp deneyin yine aynıysa garantiye götürün.
Sağol kardeş pazartesi götürücem uğraşmaya değmez çıkarılmıyor zaten