TP-LINK TD-W8968
2. incelemem olarak TeknoSeyir'de de yayınlanan Tp-Link'in TD-W8968 modelini inceliyorum.Yazım ve imla hatası olursa affola belirtilirse düzenlerim şimdiden teşekkürler. 🙂
Modemi biraz önce kurdum fakat sevindiricidir ki kurulumu hakikaten basit oldu.Eskiden Tp-Link dendiğinde karma karışık konsolu korkuturdu beni :).Fakat küçücük cd veriyorlar kutunun içerisinde takıp kurulumu kolayca yapabiliyorsunuz..2 adet antene sahip olan bu modemin her anteni 5dBi güce sahip.Ben WD-8961ND modelini kullanıyordum bundan önce fakat anladığım kadarıyla USB portu hariç farkları yok.Günlük kullanımda WD-8961ND beni kablosuz anlamda çokta mutlu etmemişti.Salonla oda arasında 3 duvar var fakat salondan netbook,laptop,telefon gibi cihazlarla bağlanmak sıkıntıydı.Duvarlar kalın fakat aynı modem başka bir evde 4 duvar arkadan yayın yapmasına rağmen güzel çekiyorken bendeki o kadar da iç açıcı değildi ki router aldık bu yüzden salona. 🙂
Şimdi gelelim USB'nin marifetine:
USB 2.0 olan bu port modeme bağladığımız flash bellek,Hdd,yazıcı ve Nas cihazlarını direkt olarak ağa paylaşıyor.Ayrıca modemde bi önceki modelde olduğu gibi hubda var.
Sonuca gelirsek bence kurulumu inanılmaz kolay ve türkçe desteğide dikkatimi çekmedi değil gerçekten ben konsoluyla uğraşıcam diye çayımı yanıma almışken adamlar iki dakikada kurdurttu bana modemi. 🙂
Şahsen biz Usb port'a Nas bağlayarak medya sunucusu olarak kullanıcaz.
Fiyat:100-90 lira civarında oynuyor şuanda.




Şimdi yanlış bişey söylemek istemiyorum fakat en basitinden ttnetin verdiği modemlerde Usb portu yok ve bence anten dBi larıda buna göre düşük olabilir.Muhtemelen daha kaliteli.Eğer daha ayrıntılı incelemek istiyorsanız TeknoSeyir tarafından incelenmiş bi ürün ordan incelemesini izleyebilirsiniz.
tivibu ev ile beraber bunlardan veriliyor bendede bu çalışıyor tivibu ile ama normal kullanıcılara daha düşük modeller veriliyor olabilir http://www.airties.com/products/dslgw/Air5341
Valla hocam incelemedede yazdığım gibi benimde çok gözüm korkardı ama Tp-Link ders çıkarmış bence gayet başarılı bir modem olmuş.Biz işyerindede hep tplink modellerini kullanıyoruz açıkcası en az sorunu onlar çıkarıyor şuanda 🙂