TaoTronics Sound Liberty 92

TaoTronics Sound Liberty ön izlenimleri ve HepsiBurada rezaleti.

 

Kulaklığı üç gün önce sipariş ettim. İncelemelerine baktım. Enes Sözen'in incelemesini de görünce iyi ettiğimi sandım. Enes Sözen iyi inceleme yapmamış. Hatta eksiklerini hiç anlatamamış. Bazen güvendiğiniz dağlara kar yağıyor.

 

Kulaklığı bandrolsüz, sıfırlığını belirten yapışkan etiketi olmadan göndermişler. Bununla kalsa iyi. Faturasını da kutunun kenarına sıkıştırmışlar. Kutunun içinin açıldığı ve iade ürünü olduğu belli olan kulaklığın şarj kutusunun üstündeki naylon da açılmış. Her yönüyle sıfırla alakası olmayan bir ürün geldi.

 

Tüm aşamaları videoya kaydettim. HepsiBurada'nın ilk vukuatı değil bu. Çok defa yaşayınca biz de önlem alma gereği hissettik.

 

Kulaklıkla ilgili ön izlenimlere geçeyim.

 

Kutusu berbat. Şarj kutusu berbat. Çok kalın. Çok adi. Materyal kalitesi kötü. Kapağı dayanıksız. Yandan kalın anladık da derinliğine de kalın.  Küçük cebe bile sığdıramadım.

 

Kulaklıklar çok saçma olmuş. Çıkıntılı olan bölümleri aşırı kalın. Çok fazla ağza doğru çıkıntısı var. Kulaklık kulakta iyi durmuyor.

 

Ses kalitesinin iyi olduğu söylenmiş. Ortalamanın altında. Enstrümanları yiyor. Bazılarını duyamıyorsunuz. Öyle abartılı yorumlara bakmayın. Sakın böyle alışverişlerde yorumlara kanmayın. Tenekeden müzik dinleyenler bile yorum yapıyor.

 

Dokunmatik bölümü güzel olmuş. Dokunmatik kısa yolları saçma sapan. Hatta öyle garip yapmışlar ki, iki tıklama müziği durduruyorken, tek tıklama sesi açıyor. Saçmalık. Zaten cihazda yakınlık sensörlü yok. Yok yahu. Bu nasıl bir garipliktir?

 

İki kulaklık arasındaki anlık senkronizasyon arada bozuluyor. Dokunmatik sensörlün tepkileri de yavaş. Müzik değiştirmek için hamle mi yaptınız. Olmaz. 1,5 saniye beklemelisiniz. Hemen değiştirirse yazık olur. Müzik mi duraklatmak istediniz? O da olmaz. Kulaklığımız 1,5 saniye grev yapıyor.

 

Paket yapısı güzel. Basit ve ucuz. Ama, basitliğine oranla iyi.

 

Kulaklıkta plastik artıkları da var. Montaj noktalarında bu artıklara rastladım. Sivri kenarları olan bir ürün. Bu artıklar rahatsız ediyor.

 

Kutu kapağında iki kademeli açılış varken, kapanış tek kademeli. Kutu kapağını açtıktan sonra sağlamlık hissi vermiyor. Çok adi bir bağlantı noktası var.

 

Kutu gacır gucur ediyor.

 

Type-c portu var.

 

Kablosuz şarj yok.

 

mikrofonu iyi. Airpods'a yakın kalitesi var.

 

Ses gecikmesi yaklaşık 300 ms. Bu iki kulaklık takılıyken olan durum. Tek kulaklık takılıyken 200 ms oluyor. Ortalama değerlerdir. Şu gecikmeyi 50ms altına çeken TWS ya da Bluetooth kulaklık bulursam kaçırmam.

 

Garip bir inceleme oldu. Kusura bakmayın.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 12
  • DRTOLGA @platinium08

    @revenge

    200 TL lik kaç tane TWS kulaklık kullandınız acaba? Taotronics 92 nin incelemesini yerli yabancı istediğiniz editörden veya alt üst seviye kulaklık kullanmış ne beklemesini bilen kullanıcıya sorun hepsi benzer şeyler söyler. Beklentiniz yazdıklarınızdan gayet yüksek ve 200tl ye 1500liralık kulaklığın premium halini istiyorsunuz.

    200TL lik kaç tane kulaklık kullandığınızı ve hangilerinin bundan çok daha iyi olduğunu söyler misiniz? Alt seviye kulaklıkların büyük kısmı bass ağırlıklıdır ve ses yüksekliği beklersiniz. Ötesi yoktur. ne şiş yansın ne kebap, cebimden 200tl çıksın ama fiyat rakiplerini değerlendirmeden gömeyim mantıklı değil. Kendim WH-1000XM4 kullanıyorum. 3500tl lik bir kulaklık gidipte 7-8-10 bin liralık cihazlarla kıyaslayıp alakasız bir yazı yazabilirim ki, İyi bir kulaklık olmasına rağmen kendisi de dahil o fiyattaki hiçbir kulaklıkta mükemmel değil.

    Kulaklık hakkında tek haklı olduğunuz kısım dokunmatiklerin saçma sapan sıralanması buna da çoğu editör taotronicsin ilk inceledikleri modelinde değendi enes özeni bilmem.

    Kutu nun malzemesi noktasında 200tl ye şuana kadar çıkmış kulaklıklar arasında en iyisi

    200 tl ye kablosuz şarj veren bir marka da zaten yok.

    Passat iyi araba ama gider passatı fiyat gözetmeksizin Bugatti Chiron, Lamborghini aventador la kıyaslarsam bir mantığı kalmaz kıyaslamanın. Sizin ya beklentiyi günümüz modelleri arasında düşürmeniz ya da bütçeyi yükseltmeniz gerekli.

    • revenge @revenge

      Fiyatı 240 TL. Bu fiyata bundan daha iyileri var ya da yok. Beni ilgilendirmez. Aldıım ürün ilgilendirir. Ben beenmedim. Ses kalitesini de beenmedim. Kutusunu hiç beenmedim. Yanaklara yakın çıkıntı yapan uzantıların kalın olmasını beenmedim. Dokunmatik tepkimesini beenmedim. Dokunmatik kısayolları berbat. O kutuyu o kadar kalın yapan mühendisi kutluyorum.

      Saçma sapan bir ürün olmuş.

    • DRTOLGA @platinium08

      @revenge fiyatı uzunca bir süre 215tl idi. o zaman size tavsiye birkaç sene için 400-500tl nin aşağısına düşmeyn kulaklıkta sizi şuanda 600tl nin aşağısında piyasa daki hiçbir model kesmez. Siz diyorsunuz ki susam parası vereyim ama kuzu çevirsinler 🙂 malesef yok öyle bir dünya editörlerin bir çoğu gayet güzel ve doğru şekilde incelemiş.

    • revenge @revenge

      @platinium08 Marka'nın hissesi ni mi aldınız hocam?
      Ben beğenmediklerimi yazdım. Siz de beğendiklerinizi yazın. 10 puan verin. Dengelensin.

    • DRTOLGA @platinium08

      @revenge

      1. si ilk yazdığın kısım aşırı saçma ve gülünç cevap veremeyecek durumda olup ne yazar saldırırım oluyor. Ben piyasa da ki bu fiyattaki bir çok cihazı biliyorum.

      2. si ben diyeceğimi dedim siz susam alacak para verip kuzu çevirme peşindesiniz mesleğiniz nedir bilmiyorum ama sizin mesleğinizde 1000liralık hizmet veya malı 5tl ye almaya çalışsak, bu tavrınızda ki gibi normal karşılamak yerine daha şiddetli bir biçimde kızarsınız 🙂 Ama siz kendiniz bizzat bunu yapıyorsunuz. Bir ürün veya hizmetin piyasası ve değeri ve bunun karşılığında ne alacağınız gayet bellidir. siz üç kuruş vereyim ama ferrari olsun peşindesiniz. Biz size 3 kuruş verip ferrari istesek daha şiddetli bir biçimde tepki gösterirsiniz.

    • revenge @revenge

      @platinium08 Hocam özür dilerim. Size sormadan beğenmediğimi ve kötü yönlerini yazmamalıydım. Zat-ı şahanelerinize danışmam gerekirdi. Maruzat-ımı affedin. 😀

      Tamam sizi net bir şekilde anladım. Fiyatı nisbetinde kötü bir cihaz.

  • Shaiph5t @shaiph5t

    sen öyle zannet çakmasını almış olabilir youtube yorumları iyi + edifier, PHILIPHS, JBL varken...

  • revenge @revenge

    @shaiph5t Ben mi çakma aldım? HB önsipariş. 😀

  • Shaiph5t @shaiph5t

    @revenge kontrol et gör... adamlar çakma ürün satabiliyor...