LG G2 Ekran Değişimi
Merhabalar arkadaşlar . Daha önce bir durumumda paylaştığım gibi #LGG2 telefonumun ekranı kırılmıştı . Bunu üzerine bir kaç araştırma yaptıktan sonra , Lg nin kendi teknik servisinde 500 tl civarı , diğer yerlerin ise minimum 350 tl gibi bir fiyata tamir edebileceğini söylemesi üzerine bende aşağıda linkini verdiğim ekranı sipariş ettim .
http://www.aliexpress.com/item/2013-new-model-Optimus-G2-D820-touch-digitizer-touch-and-lcd-display-assembly-with-frame-for/1488627344.html
Düşündüğümün aksine ürün 18 günde elime ulaştı . Ürün ulaştıktan sonra telefonu açtım . Arka kapak çıkmadığı için zor olacağını düşünmeme rağmen sim kartı çıkardıktan sonra sadece çentikleri açarak arka kapağı açtım . Bundan sonrası ise standart işlemlerdi , koruyucu kısımı çıkarma , tek tek tüm parçaları pimlerinden ayırırken ve kasadan ayırırken bir sıkıntı yaşamadım . Fakat bataryayı öyle bir yapıştırmışlar ki çıkartana kadar baya uğraştım .
Daha sonra tüm parçaları ayırdım ve tekrardan yeni kasaya monte ettim , montaj kısmı sökmeden daha kolaydı. Fakat tüm her şey bitip telefonu çalıştırdığımda istemediğim bir şey oldu ve ekrana görüntü gelmesine rağmen yazılar dikey konumda çizgilerle birlikte geldi. Fakat bir kaç denemeden sonra bağlantıları tekrar kontrol ettim ve düzgün şekilde çalışmaya başladı .4 gündür de sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum .
Ekrana ve kasaya gelince ;
1- Kasa kalitesi tamamen orijinalle aynı . Ve klasik olarak gıcırdama sorunu da ortadan kalkmış durumda şu an için .
2-Ekran kalitesi gayet iyi , farklı açılardan baktığımda da her hangi bir renk bozulması vs olmadığı için Ips olduğuna eminim . Çözünürlükte orjinaliyle aynı şekilde FullHD . Dokunmatik hassasiyetinde diğerinden bir fark yok .
3- Genelde ekranın ve dokunmatiğin bağlantılarının sorunlu olduğunu okumuştum fakat bu üründe öyle bir sorunla karşılaşmadım .
4- Ekranın maksimum veya minimum parlaklığında öyle gözle görülür bir farklılık olmadı ama tam ölçüm yapamadığım için kesin bir şey söyleyemeyeceğim .
5- Sonuç olarak , ilanda %100 orijinal yazmasına rağmen pek güvenmesem de orjinal gibi geldi bana en azında orjinalden bir eksiğini görmedim .
Sorusu olan arkadaşlara yardımcı olmak beni de mutlu eder. Sorularınız olursa sorun lütfen .




hmm zaten ekran tekrar değişecek denemekde fayda var 😀 bizim aldığımız şahıs top atmış kimsecikler yok yeni kişilere bakyorum. ucuz bulabilirsem bu sefer panelsiz alıcam olmadı bi istişare edelim
Tamamdır buralardayım ben. Telefonun popülerliği azalınca yedek parça da bulunmakta zorlanılıyor 🙂
@seramik_demlik merhaba kardeşim ekranı bugün söktük evdeki eski dokunmatiği değerlendirmek için oda sağlam ekranı ayıramadık iptal oldu. sonuc olarak ekran alcaz
aliexpressden alsak sıkıntı cıktığında geri iade oluyor mu?. mesala ebaydan paypalla alım yapıldığında üründe sıkıntı çıktımı derdini anlatıp para iadesi veya yeni ürün gönderilme şansı oluyor(oto ses sistemi için tweeter aldım arızalı çıktı yenisini yolladılar) yorumunu bekliyorm
ekranımızı 28.03.2016 tarihinde sabah 8 gibi aldık 10.04.2016 tarihinde aldım akşam 9 gibi taktım ve 1 gündür sıkntısız kullanıyorum tavsiye ederim linki : http://tr.aliexpress.com/item/White-For-LG-Optimus-G2-D802-D805-LCD-Display-Touch-Screen-Digitizer-Assembly-Replacement-Free-Open/32391182614.html?detailNewVersion=2 budur. bi sıkıntı dahilinde yardımcı olmaya çalışırım görüşmek üzere
hocam son durum nedir telefnda tabi satmadıysanız atmadıysanız 😀 benim telefonun ekranı da kırıldı. ekranın sol 3 te 1 lik kısmının dokunmatığı hiç çalışmıyor. piyasada 150 liraya yapıyorlar ama kendim yapmak istiyorum.
Üstüne 2 kere değiştirdim 😂 Ama şu an hala çalışır durumda. Eğer alacaksanız tüm ön panel olanlardan alın, sadece ekran yerine. 30$ civarına bulunuyor Aliexpress'de.
@seramik_demlik 30 dolar yaklaşık 100 110 liraya geliyor bana. işi riske atmadan 150 liraya yapıyorlar onlara mı yaptırsam bilemedim.
@civilization Bekleme olayı var bir de. Ben olsam burada yaptırırdım. Ya da gittigidiyor'dan bakın bir de fiyatlarına ekranların, illa ben takıcam dersen 🙂