İNCA İUWA-300N Wireless Adaptör
İNCA İUWA - 300N İncelemesi
Bir süredir sinyal düşüklüğü ve bağlantı kopması sorunları yaşıyordum (Şahitlerim var). Bağlantı kopmaları, Skype görüşmelerinde ve online oyunlarda büyük sıkıntıydı. Sinyal düşüklüğü ve internet hızı ise, Film-Dizi-Anime izlerken ve internet gezintilerinde sorun yaratıyordu.
İnterneti ortak kullandığım için modemi değiştirme veya ethernet kablosu kullanma ihtimalim yoktu. Sonuç olarak tek seçeneğim (Daha doğrusu benim tek aklıma gelen) sinyal arttırıcı kullanmak oldu. Hiçbir araştırma yapmadan Vatan Bilgisayardan bunu aldım.
Kutu İçeriği
• 1 Adet Kablosuz Adaptör
• 2 Adet 5 dBi Anten
• 1 Adet USB Uzatma kablosu
• Kullanım Kılavuzu
• Kurulum CD'si
Özellikler
1. Kablosuz Frekans Ağı : 2.4 Ghz - 2.4835 Ghz
2. 1000 m'ye kadar açık alanda çekim gücü (Apartmanda ben zemin kattayım, modem 4. katta)
3. 300 mbps kablosuz dosya aktarım hızı sağlıyor (Ben şahsen denemedim)
4. İEEE 802.11 b/g/n standartlarına uygun
5. 64/128 Bit WEP, WPA, WPA2, 802.11x ve 802.11i Şifreleme güvenliği var(mış)
6. Windows 2000/XP/XP64/Vista/Win7/Win8 - MacOS İşletim sistemlerini ve Linux Dağıtımlarını destekliyor
Kullanım Deneyimi
Kurulumunda herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Kurulum CD'sini kullanmadan da çalışıyor, ancak kurulumu yapmanızda fayda var. Kullanım kılavuzundaki yönlendirmeleri takip edersiniz kolayca kuruluyor. Kablolu olduğu için bilgisayar çevresinde herhangi bir sıkıntıya/karışıklığa sebep olmadı. Ben kablolu kullanmayı tercih ettim, Laptop'ta sorun oluyor kablosuz kullanırken.
Normalde wireless 2 çubuk çekerken, şimdi 4 çubuk çekiyor, hain satıcı 5'e çıkar demişti. Skype ve oyunlardaki kopma sorunlarını bir daha yaşamadım. İnternet hızında ise 4K youtube videolarını kesintisiz izleyebiliyorum. Hız testleri ayrıca (öncesi ve sonrası şeklinde) resim olarak aşağıda var. 9 puanı 5 çubuk çekmediği için verdim. İlk inceleme için yeterli sanırım.
Fiyatı 60.00 tl ile 70.00 tl arasında değişiyor.
http://www.vatanbilgisayar.com/uuwa-300n-300mbps-kablosuz-usb-adaptor.html





ben kefilim artık skypeden düşmüyor 😀
Ben de benzer şu ürünü kullanıyorum. Çok memnunum http://www.asus.com/tr/Networking/USBN14/
@bblack Ben herhangi bir marka olanı kullanıp memmnun kaldım. Daha iyileri de vardır, kesinlikle almanı öneriyorum. Tabi benim gibi modem başka katta ise vb. Eğer modem aynı evin içindeyse ethernet kablosu daha iyi bir çözüm olur.
Asus n14 kesinlikle öneriyorum malzeme kalitesi çok iyi ayrıca bağlantıda bir kere bile kopma yaşamadım. Uyduruk markalardan alma. @bblack