@senturkmurat1999 Bunu diyecektim mail attiniz mi diye, atmissiniz. Umarim guzel bir cevap alirsiniz. 1 ay olmus oldukca uzun bir sure ama sasirmiyorum TR deki ik sureclerine.
@senturkmurat1999 Bunu diyecektim mail attiniz mi diye, atmissiniz. Umarim guzel bir cevap alirsiniz. 1 ay olmus oldukca uzun bir sure ama sasirmiyorum TR deki ik sureclerine.
@pesatalim Genelde cikartiyorum yemekte veya kahve icerken. Masanin uzerinde duruyor starbucksta mesela yada yemekte ozel yerler oluyor ya oraya asiyorum, koyuyorum yada sepet oluyor onun icine koyuyorum masanin ustu musait degilse. Unutsamda dert degil Japonyada donunce bulacagimdan eminim :D. Daha su zamana kadar hic unutmadim ama.
Ceblerime falan dolduruyordum bende her seyi. Kucuk kartiligim vardi hic disarda dusurmedim ama arabaya cok dusuyordu. Yakin zamanda hem cuzdani degistireyim hemde yan canta alayim diyerekten linkteki seti aldim. Oldukca memnunum ikisindende tek eksisi canta 1L, az daha buyuk olaydi daha iyiydi ama bana yetiyor suan. Yan tarifina birde kucuk katlanmis bez canta takili olurda markete falan girerim diye.
Daha izlemedik. 3 tanesini secip anket acicam en cok oyu alanini izleticem. 12 haziran gibi planliyorum etkinligi.
Katiliyorum, amacim bu aslinda. Babam ve oglum ile issiz adam dusundum. Eskiya'da harika ama altyaziyi bulmam lazim.
Izlememistim bunu guzel duruyor ama ingilizce altyazi bulabilir miyim bilemedim.
IMDB en iyi 100 filme baktim. Bu resimdekilerden en iyisi 7. kogustaki mucize ile Ayla olurdu.
Gora'yi dusundum bende listemde. Ankeet acmayi dusunuyorum 3 film secip. Biri bu olucak diye palnliyorum. Tek cekincem baslangicinda japonlarla kotu bir diyalogu var o biraz dusunduruyor beni.
Gora'yi dusundum bende listemde. Ankeet acmayi dusunuyorum 3 film secip. Biri bu olucak diye palnliyorum. Tek cekincem baslangicinda japonlarla kotu bir diyalogu var o biraz dusunduruyor beni.
Son bir saat içinde 243 ziyaretçi, 116 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Babam ve oglum, Eskiya, Ertugrul 1890 ve Ayla filmlerini oylamaya cikardim. Ertugrulu sectiler. 10 kisi izledik aralarinda japon yoktu 😀. Sirket 74 kisi. Cok fazla bir ilgi olmadi ama gelenler begndiler. Tesekkur ederim herkese tavsiyeleriniz icin.