free,elektronik teknik servis.
@kurtcuk teşekkürler 400 tl ye bitane buldum,dedim hani hobi olarak başlıyayım.ama sanırım vazgeçecem 🙂
@0x0001 sizce günde full 4 saat uğraşarak ne kadar zamanda öğrenirim yazılımı..
@0x0001 sanrım yapılan yorumların (biraz eksik olmakla beraber) en mantıklısını siz yaptınız.
@lterlemez aynen haklısın..yazılı ve görsel kaynakların hangisinin daha öğretici olduğu konusunda çok araştırma yapıp, yada tecrübeli olan insanlardan o konuda destek almak şart..yoksa zaman kaybı çok olur.
@miragessee benim demek istediğimde tam olarak buydu,,okula veya herhangi bir derse bağlı kalmadan kendimi yazılım konusunda (ki buna bütün diller dahil) geliştirmek istiyorum.
yani ingilizce olmadan yazılım öğrenmek kesinlikle imkansız gibi bişey...
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
box ı olan bir telefoncuya gidiyorsun o hallediyor arkadaşım :).tahminen 50 tl gibi bişey.