canon eos 400d hakkında tecrübesi olan arkadaşlar biraz yorum yapabilirmi? @akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
fotoğrafa hobi olarak başlamak isteyen biri için ideal değilmi?
@kurtcuk teşekkürler 400 tl ye bitane buldum,dedim hani hobi olarak başlıyayım.ama sanırım vazgeçecem 🙂
He 650d den aşağısı olmaz he...
ok teşekkürler durum anlaşılmıştır.:)
@kurtcuk kimse olumlu yazmadı 🙂
@kurtcuk piyasasını bilmem, 300 olur 500 olur, ucuzdur pahalıdır. Fotoğraf makineleri çok anladığım bir alan da değil ama illa yenisi olacak o olmazsa alma demenin mantığı yok. Adamın parası yoksa ne yapsın bunu alacak.
@kurtcuk sakin olun 🙂
@kurtcuk ben mesela filmli makine kullanıyorum. Bir sürü kişi filmi makine kullanıyor. 11 değil, 30-40 senelik. bende 100 senelik kodak'ta var o ayrı. Çekmeyelim mi şimdi ne yapalım sen söyle. 5 senelik makineye bile eski demişsin ben sana ne diyeyim ki...
@kurtcuk size de iyi akşamlar
Alt limit 600D olmalı. 650D'de dokunmatik ekran gelmişti sadece diye hatırlıyorum. O yüzden elzem değil.