@down Sizden de iki tık önce gelen ve hiç küfür etmeyen bir nesil(varsayarak konuşuyorum) de sizi görse pek hoşlanmazdı sanıyorum. Aşağı yukarı sizin şu an bahsettiğiniz şekilde sizden bahsediyor olurdu. Rol modeli olarak küfreden sokak abilerini seçmeniz sanıyorum o kadar da gururla bahsedilecek bir şey değil. Ben de varoşta büyüdüğüm için bahsettiğiniz abileri tahmin edebiliyorum, neyse ki onları o kadar da sevmediğimden ileriki yaşlarımda biraz da olsa küfürsüz kendimi anlatmayı becerebildim, ayrıca çevresinden çok küfür ediyorsun eleştirisi alan biri de adab öğretme açısından feci bir "öğretmen" olurdu herhalde. 🙂 Kişisel bir tartışmaya dönüştürmek istemiyorum daha fazla bu konuyu.
@emre64 Küfrün adablı(temiz, kabul edilebilir)-adabsız(pis, kabul edilemez) diye ayrımına pek katıldığımı söyleyemeyeceğim. Eskiden herhalde "ebe"lerin çok kulağı çınlardı şimdi LoL kültürü sağolsun işin içine analar, atalar dahil oldu. Pis küfürcüler, pis LoLcüler. Bu tartışmayı sonsuza kadar da uzatabilirim hafiften de zevk aldığım için 🙂 ama bu kadarı şimdilik yeter sanıyorum, çünkü baya bir konuda buradan anlaşılamadığımı hissettim. Çok çok düşük ihtimal de olsa belki bir yerlerde bir şekilde denk gelirsek bu konu dahil bir çok konuda da uzun uzun yeriz birbirimizi zaten, şimdilik selametle.