2010 tarihli bir haber: O zamanlar 1000 TL veren düdüğü çalıyormuş. Bakan Bey'in "bildiği bir konu" buymuş demek ki. 6 yıldır bir şeyler yapmayıp "Eski bilgi, ısıtıp ısıtıp vermeyin" diyerek hafiften bir de haberci azarlamak da esktra bir çaba gerektirir herhalde, tebrikler.
#kimlikbilgilerirezaleti #akış #HaftalıkGündemeMalzeme

Sızdırılan bilgiye ne yapacak ki?
En azından bilgiyi sızdıranlara yaptırım uygulanabilir, doğru düzgün hukuki işlem başlatılabilir, en ileri çözüm de herhalde herkese yeni kimlik numaraları atamak olur gibi.