2010 tarihli bir haber: O zamanlar 1000 TL veren düdüğü çalıyormuş. Bakan Bey'in "bildiği bir konu" buymuş demek ki. 6 yıldır bir şeyler yapmayıp "Eski bilgi, ısıtıp ısıtıp vermeyin" diyerek hafiften bir de haberci azarlamak da esktra bir çaba gerektirir herhalde, tebrikler.

http://www.cnnturk.com/2010/turkiye/03/04/50.milyon.kisinin.kimligi.internette.iddiasi/566233.0/index.html

#kimlikbilgilerirezaleti #akış #HaftalıkGündemeMalzeme

"50 milyon kişinin kimliği internette" iddiası

Akşam gazetesinde yer alan habere göre, 50 milyon vatandaşın kimlik bilgileri internet aracılığıyla satışa çıkarıldı. Ancak bu bilgilerden sorumlu İçişleri Bakanlığı da bakanlığa...
BeğenFavori PaylaşYorum yap