Bakacağım hocam sağ olun
Haftaya pazartesi fesih için e devletten başvuru yapacağım. Bakalım neler olacak :))
Uzun zamandır kullanıyorum. Taahhüdün bitmesini bekliyorum ki tamamen kapatayım.
@emre64 Ben öyle çok kalp kırdım hocam. Bazen gerekiyor bu tür şeyler. Yapacak birşey yok. 😀
Yurtdışına çıkıp geri gelmeyeceğimi söylediğim zaman yinede ikna etmeye çalışırlar mı sizce? :))
@benvaryaben Doğuda bir şehir olsa anlarımda, Ankara olması şaşırttı. Ben İzmirdeyim. Ayda yılda bir kere bile gitmedi. 😀
Bir iki saat oyun oynayalım dedik aptal aptal şeylerle uğraşıyoruz. Var mı böyle bir şey ya. 😀
@gokhans Merhaba, yanıt için teşekkürler. A16'yı bakacağım dediğiniz gibi.
Merhaba, aradan geçen 7 ayın ardından hala memnum musunuz ve tavsiye eder misiniz?
Çok saçma bir şey oldu. Kapalı ortamın iyi havalandırılmış olduğuna kim karar verecek? Dışarıda zaten takılmasın ama kapalı ortamda cam acık diye takmamak neyin kafası?
İlk oyunu iki kere bitirdim hala düzeltilmeyen bir bug var. Ağaçların ve çalıların arasından gecince ciddi oranda FPS düşmesi oluyor. Kac yıl oldu bi el atıp düzeltmediler. Onun dışında gayet güzel bir oyundu. Zevkle oynadım ve bitirdim.
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu ekstra bir monitör olacağı için fazla para harcamak istemiyorum açıkcası