cwm recovery ile olmuyor mu? Geçen odin programı pc den kaldırdım nedense artık başlatamıyorum. Cwm olmuyorsa pc format atmak zorunda kalcam.
cwm recovery ile olmuyor mu? Geçen odin programı pc den kaldırdım nedense artık başlatamıyorum. Cwm olmuyorsa pc format atmak zorunda kalcam.
Bende yükledim, clash of clans oynarken telefon çalınca oyundan çıkmadan ust kısımda bildirim gibi çıkması harika 🙂 re-partition nasıl yapabilirim? 4Gb yeter artar bile. Suan depolamaya baktım 350 mb boş belleğim kaldı ve hızlıca düşüyor... Sd maid pro ile kalan belleği korumaya çalışıyorum, bir yardımcı olsan. (:
Son bir saat içinde 119 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Eyvallah sağol, bu akşam evdeyim belli oldu. inş olur, olmadı takdide girecem 🙂