Merak ettiğim bir bölüm olmuşa benziyor bekleyeceğim 🙂
Anahtarlık kaptım bitane. Biraz kullanırım ki benim de hatıralarımı taşısın.
Sorun adamın küçük ya da büyük başarıları değil. Adamın paylaştığı fotolarda. Hep böyle emekçi azıcık aşım tarzı fotolar paylaşıyor. Hep bu standartta mı yani hayatı. Oturdukları bahçeye bakın evi hayal edin. Göz boyuyor yani. O da belki annesinin hayat tarzından.
25 üstü 110 lira borcum var. Bunu silmezler heralde.Ama anlatamazsın asgari ücreti 1300 yapar sonra herşeye zam ama malum kitle e nasıl karşılayacak der. Çünkü cebine giriyor para 🙂
Kabullenmek gelmese sadece elden. Herkesin birden çok hikayesi vardır.
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
12 gün sonra izleyelim bakalım yazacağım 😀