AMD mühendislik anlamında ki eski ekibi bir araya getirmekle kalmayacağı yönünde söylentiler var. Firma tekrar ATI ismini kullanmak niyetindeymiş. #akış
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Zannetmiyorum AMD ismi grafik konusunda o kadarda kötü anılmıyor. Hem işlemci ve gpu aynı isimli olduğundan daha güçlü duruyor.
Ati Radeon...:=)))
Zaten "Radeon Technologies Group" olarak ayırmadılar mı grafik bölümünü? Belki onu tekrar ATI yaparlar.
Bende alıyım.
1080 3 bin liraya geldi. Muadil AMD kaça patlayacak görücez.
Eyemdi'nin nesi var?