Ürün bildiğiniz Sony kalitesinden uzak. Özenle kullanmama rağmen 6 ay içerisinde bozuldu. Garantisi var diye gönderdim. İncelemeden geri gönderdiler. Suçu bana atmışlar. Halbuki 1 kere bile ne düşürdüm. Ne de sıvı teması oldu. Bildiğiniz servis bahane bulup işten kaçıyor. Özetle paranız ile rezil olmayın. Çok daha kurumsal hizmet veren firmaların ürünlerini kullanın.
Ürün bildiğiniz Sony kalitesinden uzak. Özenle kullanmama rağmen 6 ay içerisinde bozuldu. Garantisi var diye gönderdim. İncelemeden geri gönderdiler. Suçu bana atmışlar. Halbuki 1 kere bile ne düşürdüm. Ne de sıvı teması oldu. Bildiğiniz servis bahane bulup işten kaçıyor. Özetle paranız ile rezil olmayın. Çok daha kurumsal hizmet veren firmaların ürünlerini kullanın.