Kalkışta titreme yapıyorsa baskı balata değil volanda sıkıntı vardır.
Baskı balatanın bittiğini basit bir matematikle anlayabiliriz :
5.vites 2000 devirde 100 km/h yapan araba gazı köklediğinizde 3000 devirde 150 km/h yapması gerekirken daha yavaş bir hızda seyrediyor ve olması gereken ivmeyi kazanamıyorsa (sayılar örnektir) yani kaçırıyorsa baskı balata bitmiş demektir. Baskı balatası bitik bir arabaya örnek bir video bırakıyorum, özellikle 2. ve 3.viteste bahsettiğim durum gayet bariz :
https://youtu.be/Ku-5w8oXuEQ?t=530

Merhaba! Yeni bir kulaklık arayışı içerisindeyim. Bütçem dahilinde karşıma çıkan çoğu seçenek Razer, bu markanın ne gibi sorunları var? Aynı zamanda birkaç öneriyi de paylaştığım gönderimde de bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler!
https://teknoseyir.com/durum/1792294