• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

deniz mahir
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.12.2014
  • deniz mahir @vehbi-yesill

    sorun firmalarin azligi degil, yatirim yapilmamasi. Firmalarin muhakkak yatirim yapmalari lazim. telekom ozellstirilirken herkes bayram ediyordu yasasin hizmet kalitesi artacak diye, özellestirmeye karsi cikanlar da dinozorlukla suclaniyordu. ne oldu ? daha beter oldu. sorun hizmeti devletin ya da özelin vermesi degil. yönetim anlayisi. yoksa kimse yatirim yapmadiktan, musteriye deger vermedikten sonra ister özel olsun, ister devletin, bi sey degismiyor.

    14 Şubat 2015 - 20:50 Beğen 1
  • deniz mahir @vehbi-yesill

    allah rizasi icin yapmalari pek ise yaramiyor demek ki. cunku dagitimi getirdikleri nokta ortada. ben bu video'yu henuz izlemedim, ancak ubuntu videosunu incelemistim. orada performans konusunda arkadaslar, pek bir farkini göremedik filan demislerdi. oldukca yüzeysel ve basit gelmisti bana. performans yalnizca görülebilir, hissedilebilir hizdan ibaret degil. en basitinden ram kullanimi. ben su anda ubuntu'nun biraz eski bir versiyonunu kullaniyorum (11) . ram kullanimi apache, mysql, chrome'da 5-6 tab acik oldugu halde 1gb yi gecmiyor. windows'da bu en az 2 gb. performansa birazda boyle bakmak lazim. selamlar.

    25 Aralık 2014 - 16:39 Beğen
  • deniz mahir @vehbi-yesill

    ben destekliyorum pazarlari kapali olmasini. hatta firinlar haric her yer kapansin pazarlari. almanya, avrupa'da boyle. yalnizca firinlar ve aile isletmeleri (kari koca cocuguyla calisan) acik. orada calisan iscinin de dinlenmeye hakki var. calisacaksa da iki kati yevmiye vermeleri lazim. alisveris merkezleri kapali olabilir, ancak sinemalar acik olur.

    13 Aralık 2014 - 03:16 Beğen 1
  • deniz mahir @vehbi-yesill

    4g geldiginde olacaklar. turkcell, vodafone ttnete, uydunete rakip olacak. 30mbit 50mbit internet verebilecekler. tabii ucuk fiyata olacak bu. evine alacagin 4g kablosuz bir modem ile 30-40 mbit ile internete baglanabileceksin. ama fiyati karsiligi tabii. ben cok ucuz olacagini zannetmiyorum, oldukca pahali olacaktir.

    13 Aralık 2014 - 02:55 Beğen 2
  • Durum (0)
  • Yorum (4)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

Bluelight Mini USB Fan

19

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38
Tümünü gör

Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum