allah rizasi icin yapmalari pek ise yaramiyor demek ki. cunku dagitimi getirdikleri nokta ortada. ben bu video'yu henuz izlemedim, ancak ubuntu videosunu incelemistim. orada performans konusunda arkadaslar, pek bir farkini göremedik filan demislerdi. oldukca yüzeysel ve basit gelmisti bana. performans yalnizca görülebilir, hissedilebilir hizdan ibaret degil. en basitinden ram kullanimi. ben su anda ubuntu'nun biraz eski bir versiyonunu kullaniyorum (11) . ram kullanimi apache, mysql, chrome'da 5-6 tab acik oldugu halde 1gb yi gecmiyor. windows'da bu en az 2 gb. performansa birazda boyle bakmak lazim. selamlar.
sorun firmalarin azligi degil, yatirim yapilmamasi. Firmalarin muhakkak yatirim yapmalari lazim. telekom ozellstirilirken herkes bayram ediyordu yasasin hizmet kalitesi artacak diye, özellestirmeye karsi cikanlar da dinozorlukla suclaniyordu. ne oldu ? daha beter oldu. sorun hizmeti devletin ya da özelin vermesi degil. yönetim anlayisi. yoksa kimse yatirim yapmadiktan, musteriye deger vermedikten sonra ister özel olsun, ister devletin, bi sey degismiyor.