x diyor herkes murat gamsız ne diyo onuda dinlemek lazım
1100 tl ye lg g2 32gb varken bu telefon alınmaz g2 krallığını sürdürüyor. (her yönden)
hegün bir umutla siteye bakıyorum ama nafile ben şahsen telefon incelemelerini cok seviyorum murat bey ve levent bey in sohbet tadındaki incelemeleri cok güzel
murat bey. alış verişimizi yaparken kredi karttan tl mi çekiyorlar yoksa döviz hesabı açıyormuyuz
daha öncede söylemiştim g2 ile g3 arasındaki 1000 tl fiyat farkı g2 yi yine öne çıkarıyor. bu fiyat farkı çok fazla zira 2K ekranın nimetlerinden çok fazla yaralanamıyoruz. benim düşüncem bu. g2 yine fp şampiyonudur.
lg g2 sahıpleri üzülmesin aradaki fiyat farkına değecek bir şey yok ortada. lg g2 32gb 1150 tl geçen hafta aldım. garantili. 2200 verip g3 alınmaz bence g2 bu fiyata varken yanılıyormuyum?
lg g2 ile arasında 1000 tl fiyat farkı var. bu büyük bir fark. sizin düşünceniz nedir değermi?
murat bey iki telefon arasında kaldım sony z1 compack mı lg g2 mi karar veremedim siz olsanız hangisini seçerdiniz?
murat bey yayınlarınızı takip ediyorum ve cok severek izliyorum. lg g2 için yeni bir video hazırlıyacakmısınız? htc m8 gibi mesela tüm içeriğini .
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
çok uygun fiyata sony xz aldım 🙂