Kardeşim 20-30 vermez.O senin noobluğundandır.İlk oyuna başladığımda baya kötü oynuyordum.Sonra geliştim ak-47 ssg gibi silahları iyi kullanmaya başladım.
Ne kadar adam öldürür,ne kadar asist yapar,ne kadar az ölürsen, o sana xp olarak dönüşür.
Mesela ben şuanda Basit eğlenceden 800 alıyorum.(Bu hafta bayağı bir haftalık bonus veriyor)
Daha çabuk atlarsın.Ben şuanda Binbaşıyım ve rekabetçide fazla takılmam.Tabi biraz oynamışlığım var.Gümüş 1'İm 🙂
Dediğim gibi aimini falan geliştir.Taktiksel oyna.Video falan izle güzel oynarsın.Bide güzel i5
bilgisayar. Bu kadar.
Kardeşim 20-30 vermez.O senin noobluğundandır.İlk oyuna başladığımda baya kötü oynuyordum.Sonra geliştim ak-47 ssg gibi silahları iyi kullanmaya başladım.
Ne kadar adam öldürür,ne kadar asist yapar,ne kadar az ölürsen, o sana xp olarak dönüşür.
Mesela ben şuanda Basit eğlenceden 800 alıyorum.(Bu hafta bayağı bir haftalık bonus veriyor)
Daha çabuk atlarsın.Ben şuanda Binbaşıyım ve rekabetçide fazla takılmam.Tabi biraz oynamışlığım var.Gümüş 1'İm 🙂
Dediğim gibi aimini falan geliştir.Taktiksel oyna.Video falan izle güzel oynarsın.Bide güzel i5
bilgisayar. Bu kadar.