@gamsizm kesinlikle 🙂
@turker @furkanemir yalan olmasin ya hak var hukuk var bosuna gunaha girmiyim. Hani sadece kabul etmeleri icin bir taktik vs. Diye soruyorum..
@alper212 sunucular bir acilsa direk nakil edicem ya veritabanini bir kurtarayim yeter
Dizel almayi planliyordum ama honda civic fikri guzel geldi lpgsiz bulmak zor olabilir
@ademarslan çok teşekkür ederim zaman ayırıp yardımcı olmaya çalışmışsınız. clio 3 için biraz bütceyi zorlıyalım.
Ya bilemiyorum az km ne kadar onem arz ederki 200.000 de var misal
@leventp nin sonda bahsettiği civilization 5 şavaş temalı mehter marşı : https://www.youtube.com/watch?v=-AB0k4Itneg
Bence Yurtiçi Kargodan genel olarak memnun olmama çalısanları ile alakalı bi durum bizim buradaki (istinye yurtiçi kargo) ile hiç bi sorunum olmadı hatta gereğinden erken bile getirdiler. gelen görevli ile de çok gelip gittiğinden bir samimiyet oldu hiç mırın kırın etmeden evimden daha uzağa getirtmiştim bile var. kırılacakdanda öte hassas eşyaları dahi zarar görmeden getirdiler. Allah bozmasın diyim bari. MaşaAllah.#YurtiçiKargo
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
aynen bende memnunum ttnetden memnun olduğum gibi