@rf12 sağol ama işe yaramadı. ps4'den devam yeni update gelen kadar var bi cacıklık
@rf12 sağol ama işe yaramadı. ps4'den devam yeni update gelen kadar var bi cacıklık
viewsonic panelleri nedir bilmiyorum ama fiyatına göre çok iyi. daha önce led olarak benq ve asus kullandım tn oldukları için heralde görüntü leşti bir daha eve tn sokmam. arka odada 32" bir viewsonic ips var 3ms. 60hz ama yüksek fps'de kırılma diye birşey görmedim neredeyse. 27" msi va geliyor şimdi bakalım o nasıl çıkacak
reklam gibi olmasın ama https://www.adoremobilya.com/dxracer-dx-oh-fh11-ny-1-profesyonel-calisma-ve-pc-oyun-koltugu. baya araştırdım türkiyede alınabilecek en iyisi dxracer. bir de trustın güzel modelleri var. diğerlerini pek beğenmedim
valla amerikada pek bişeyin üretimi kalmadı uzak doğuda üretiyolar her şeyi ama kendi fabrikasında üretim farklı fason farklı. bi bakiyim amazondan fiyatlara aynı modeli bulabilirsem
vaaay çok orjinal içerik. figürlerin modifiyesi diye birşey bilmiyordum bile. anca POP figürler alıyorum internetten ya da kadıköyden ehehehe
çok iyi işçilik çıkarmış arkadaş ya. el becerisi olmadan mümkünatı yok yapılmaz bu evde denemeyiniz 🙂
@orcun anladım konu sakatmış baya. tnt2'li bişeylerdi nikim seneler önce. yanlız porno atan herif bi dah nick açmaz kolay kolay. dns değiştirse de ip takibi yapılıyor.
@orcun şakaydı. çekeyim de nasıl anlayacan duplicate hesap olduğumu ? belki istanbulda arkadaşın evindeyim ??? valla billa desem olma mı 🙂
tongyabgu ve kosmer beni engellemiş 🙂 kimseye trol olmadığı kanıtlamak zorunda değilim, ayrıca nefret ederim bu tür 2000 sonrası doğumluların jargonlarından: trol, epik fail, hypelamak, vs... ayıp oluyor biraz ya düşündüğünüz kişi değilsem ?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@damsizm gel pisi pisi