@mustafa080 ve bu kadar deneyime rağmen neden Samsung’tan vazgeçmediğinizi samimiyetle merak ettim.
@mustafa080 ve bu kadar deneyime rağmen neden Samsung’tan vazgeçmediğinizi samimiyetle merak ettim.
@supermix haklı olabilirsiniz. Burada aslında esas sıkıntılardan biri telefon piyasasının model ve özellik bakımından benzer bir kısır döngüye girmesi gibi görünüyor.
Önceden bu kadar çok telefon paylaşımı olmazdı bu sitede. Umut ile birlikte arttı. Sürekli birbirine benzeyen telefonların haberini görmek de birilerinin ilgisi olabilir, eyvallah. Sadece artık siteyi daha az takip eder oldum. Bendeki etkisi bu. "İstemeyen okumasın gitsin!" muhabbetine, şimdiden söyleyeyim; gerek yok. Sadece fikrimi paylaştım. Herkese saygılar. @gamsizm
Amerikaya arkadaşım kasımda gidiyor. Sipariş vereceğim muhtemelen ancak dışarıdan gelen telefonlar için son durum neydi bilenler hatırlatabilir mi? Şu an 1000 $ yaklaşık 3.500 TL olacak artı IMEI kaydı 150 TL sanırım başka ne vardı ?
@gamsizm Merhaba Murat Bey. iTunes da video gündem yok sanırım. iTunes a video podcast olarak eklemeyi düşünür müsünüz?
@murdocklawless bu modemde 5 gHz desteği yok. Senin telefon ayarlarında 5 ya da 2.4 gHz ayar seçimi gibi bir şey varsa 2.4 gHz i seçip denemen gerekebilir. Böyle bir ayar var mıdır bilmem ama kurcalamanda fayda var. SSID yok oluyorsa acaba gizli modda kullan seçeneği aktif kalmış olabilir mi ?
@ardazeytin evet zaten güncelleme listesinde bahsedilen onarımlar çoğunlukla yazılım düzeltmeleri ile ilgili ancak ben daha bir problem ile karşılaşmadım.
@biggestlier çift ip özelliğini hiç kullanmadım,ihtiyacım da olmadı o yüzden çift ip olup olmadığını bilmiyorum açıkçası.
N16U ve N17U arasında kararsızdım. Hatta bu kararsızlığım sırasında N17 daha satışa sunulmamıştı ama ASUS sitesinde vardı. Ön siparişe açıldığı gün aldım. VDSL ve fiber desteği olması ayrıca evde Gigabit bağlantı özelliği tercih sebebimdi. En önemlisi de Türkçe ve basit arayüzüydü. Ancak çekim konusunda sınıfta kalmaya aday diyebilirim. Ürünü 2-3 ay oldu sanırım alalı. Ancak eski airties 5450 modemin çektiği alanda çekmiyor. geçtiğimiz haftalarda bir fw güncellemesi ile bir sürü özellik eklendi ve düzeltme yapıldı. Görüntüsü şık ve ısınma sorunu yok.Aklına takılan sorusu olanlara yardımcı olmaya çalışabilirim.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu zamanda bu kadar kötü tasarım ve işlevsizlik pes gerçekten.