#ETS2 MP çok iyiymiş, numara bırakmadan çarpıp kaçan arkadaş mükemmel serimi bozdun lastiğin patlasın emi 🙁
#ETS2 MP çok iyiymiş, numara bırakmadan çarpıp kaçan arkadaş mükemmel serimi bozdun lastiğin patlasın emi 🙁
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
🙂 öyle insanlarda var carpamamak icin iskence cektim sonunda biri geldi çarpti %80 hasar aldigim yuk bile zarari karsilamadi 🙂 Konvoy yapalim mi ?
Beyler en son sürüm mp yüklüyorum ama hala en son sürüm değil diyor Allah'ını seven şu mp'nin exe'sini atsın belki o zaman olur
Bende olan exe yi atiyim pc ye gecince @yunusemre
@my_techno56 Tamam oldu
Girebiliyormusun? Bi ara konvoy yapalim 😉 @yunusemre
@my_techno56 Girebiliyorum
bende de var oyun da nasıl giriliyor bi şey yükleniyormuş galiba ?
http://www.ets2mp.com/ indirip kurarsan MP olarak oynayabilirsin
Konvoy yapacak olursa benide ekleyin Steam:ertugrul533