• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

TechSyco
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 10.10.2014
IT Specialist
  • TechSyco @techsyco

    @leventp amblight konusunda ben bir yorum yapmak isterim bilgisayarda monitorumun arkasinda bir masa lambasi var(lamba drek gozume gelmiyor monitorun arkasindan masayi aydinlatiyor) sari isik onu acmadan 2 3 saat bilgisayari kullanirsam bas agrisi oluyor onu acinca gozle gorulur bir rahatlik oluyor ayrica yakin zamanda ampulu degistirdim yanlislikla daha beyaz bir lamba almisim etkisi cok azaldi dolayisi ile amblight ile ilgili emin olamadiginiz bilgilerin dogruluk payi var.

    25 Mart 2021 - 19:06 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    bu ürünü uzun süredir kullanıyorum birçok sorunla karşılaştım. Öncelikle bazı tuşlarım(çok kullanmadığım tuşlarım) yerinden dokununca çıkıyor, inceledim tuşların içindeki tuşun oturmasını sağlayan küçük plastik parçalar kırılmış bunun çok kulanmadığım tuşlarda olması garip! bunlardan biri ok tuşlarından sol tuş, ikinci ve en büyük sorun bazı tuşlarda (bunlar kırık olanlar değil!) bazı zamanlar çift basması ve bazende hiç basmaması tuşlar için belirli bir basma garantisi veriliyor bu tuşların bunu geçmesi çok zor bir tanesi numpaddeki enter diğer örnek tuş space çoğu zamman çift basıyor yazımı incelerseniz m tuşunun bazen iki kez yazıldığını görürsünüz özellikle düzeltmedimm anlaşılması için ben bu klavyeyi tavsiye etmmiyorum dayanıklı değil onun dışında tepkileri iyi. ben klavyeyi agresif kullanan biri değilim bunuda belirtmek isterim(2.5 yıldır kullanıyorum). Eklemeyi unutmuşum düzeltiyorum benim tuşlarım Romer cinsi incelemedeki değil amma aynı model, tuşların kırılma sorunu gene olacaktır çift basma bunda belki olmaz onu bilmiyorumm denemedim

    31 Ağustos 2020 - 22:11 Beğen 1
  • TechSyco @techsyco

    oyun gündemi itunes podcast e düzenli geleceğini bilsem hemen plus abonesi olurdum

    15 Ağustos 2018 - 16:51 Beğen 1
  • TechSyco @techsyco

    bir seferde şu tek teker cihazlarını inceleyin çok ilgi çekeceğine eminim https://www.youtube.com/watch?v=ODCvPuHLPlA

    07 Temmuz 2018 - 13:22 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    sırf bir oyun için konsol alınır ben zamanında sırf destiny için ps 4 destiny edition almıştım uzun bir süre oynadım başka hiçbir oyun yüklü değildi destinyden bıkınca sattım cihazı 🙂

    04 Aralık 2017 - 14:10 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    amd ile nvidia nın grafik konusunda ortak çalışması güzel haber fakat macbookların çoğalması değil bilgiişlemci olarak şirkette en çok sorun yaşadığım bilgisayarlar macbook lar multmedia ile uğraşmıyorsanız macbook pişmanlıktır...

    08 Kasım 2017 - 12:49 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    çekirdeğe boğuldum...

    18 Ekim 2017 - 09:55 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    bence 4k gereksiz 2 k bir montör alıp 1070 veya 1080 ile mutlu ve huzurlu yaşarsınız bende aynı monitörün gsync li modeli var 1080 ile çok memnunum 120hz 1ms grafikler bütün oyunlarda ultrada. Ben monitörü 2600 e aldım kdv dahil, benim monitör 21.5" olanı ama aynı monitör. 21.5 gayet yeterli 27 ye gerek yok. Aslında bu monitörde bendekide 120hz ama overclockla 144 e çıkıyo ben 120 kullanıyorum

    12 Eylül 2017 - 11:16 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    Teknoloji ve bilim notlarınıda podcaste koysanızda iphoneden dinlesek 😊

    07 Temmuz 2017 - 18:02 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    @slymn_mndrl Sanırım bu konuyla ilgili bir içerik yok ama @gamsizm Murat abi konuyla ilgilenecektir 🙂 wannacry ın NAS taki verilere zarar vermesinden korkuyosanız en basit çözüm NAS cihazını sadece web arayüzünden kullanmak. Kullacağınız dosyayı web arayüzünden alıp üzerinde çalışıp gene web arayüzünden sisteme geri koyun, cihazın ağ üzerinden dosya paylaşımlarına erişimini kapatın güvende olursunuz. Bunun gibi birçok farklı çözüm var şu an aklıma gelen bu.

    14 Haziran 2017 - 11:59 Beğen 1
  • TechSyco @techsyco

    @slymn_mndrl çok basit önlemler alıp NAS ınızı sürekli kullandığınız halde wannacry dan etkilenmeyecek hale getirebiliyorsunuz bu korkulacak bişey değil

    14 Haziran 2017 - 11:09 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    önemli verilerin yedeklenmesi için kullanılacaksa dediğiniz gibi ikinci diskin cihazı yedeklemesi için kullanılması mantıklı. Ben destek verdiğin bir firmaya bu sistemi kurdum kendini yedeklemesi dışında ayrıca Amazon S3 hizmeti satın aldım cloud yedeklemede yapıyorsunuz bu hizmeti qnap destekliyor. Zaten günümüzde minimum 3 kademeli yedekleme yapılması şart...

    14 Haziran 2017 - 10:46 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    ben QNAP ın NAS cihazını kullanıyorum bu model değil kızaklı iki disk destekleyen modellerinden biri(model numarasını hatırlayamadım). Çok kullanışlı bir cihaz evdeki bütün multimedya işlerini karşılıyor TV üzerinden ağdan bu cihaza çok rahat şekilde girip indirdiğiniz filmleri oynatabiliyorsunuz, diğer cihazlarda göremediğim çok beğendiğim özelliklerden biride indirdiği filmlere opensubtitle sitesinden uygun altyazıyı bulup kendisi ekleyebilmesi. Evdeki ip kameranın görüntülerini kaydediyor hareket algıladığında size mail sms gönderebiliyor. Telefonumdan çektiğim resimler otomatik cihaza senkronize oluyor, laptopumdan nerde olursam oliyim sanki aynı ağdaymışım gibi dosyalarıma erişebiliyorum, kullandığım uygulamanın sql veritabanı bu cihaz üzerinden çalışıyor aynı zamanda sql server yani. Daha neler neler varda saymakla bitmez fiyatı pahalı gibi gözükebilir ama boyuna göre çok işler yapıyor aynı işi yapacak bir bilgisayar toplasan daha pahalıya gelir ve bukadar kullanışlı olmazdı.

    14 Haziran 2017 - 10:16 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    heyecanla Apple podcasti açtım ama yok 😧

    27 Mayıs 2017 - 16:47 Beğen 1
  • TechSyco @techsyco

    Murat abiyi her gördüğümde Mr. Smith aklıma geliyo 🙂

    24 Nisan 2017 - 13:13 Beğen 3
  • TechSyco @techsyco

    bu haberin üstüne şu monitörü incelerseniz çok başarılı olur piyasadaki fiyat performans açısından en uygun yüksek hz li monitör AOC 23.8" AG241QG Gaming Monitör 1ms

    17 Nisan 2017 - 15:27 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    Oyun tamamlanmamış bir oyun ama çok keyifli bütün yangörevleri yaptım oyunu bitidim ilk ek paket çıktığında oyuna baştan başlamayıp tekrardan bitirmeyi düşünüyorum, oyun bitirdikten sonra beni baymadı oynanması gereken bir oyun acımasızca eleştirilmesi bence pek doğru değil. Hikaye güzel yeni bir başlangıç gerekiyordu bunuda olması gerektiği gibi yapmışlar. Silah ve zırh çeşitliliği güzel, aksiyon sahnelerinde kendi klasınıza ve skillerinize göre, farklı silahlar daha etkili oluyor skillerle combo yapabiliyorsunuz takım arkadaşlarınızın skilleriylede combolar yapabiliyorsunuz. Ben vanguard klasını kullandım yakın dövüş ve biotik ağılıklı savaş alanının her noktasını hızlıca gezebildiğiniz alan etkili bir strateji gerçekten çok keyifli, takım arkadaşım biotikle düşmanı havalandırıyor bende havadaki karaktere charge ile saldırıp savaş alanının dışına fırlatabiliyorum veya takım arkadaşımın dondorduğu bir karaktere fiziksel saldırılar veya skillerle parçalayabiliyorum bunun gibi birçok varyasyonlarda combolar yapabilirsiniz, savaştığınız düşmana göre(kalkanlı zırhlı robotik) klasınızı her an değiştirip farklı stratejiler yapabiliyorsunuz mesela robot karakterlere karşı tech siklleri daha etkili elektrik saldırıları kullanabilirsiniz soldier klasında sürekli silah ağılıklı devam etmek bir zaman sonra sıkabiliyor. bazı gezegenlerdeki atomosfer geçekten çok etkileyici özellikle yerçekiminin az olduğu büyük bir meteorun üzerinde nomad ile gezmek çok iyiydi. dialog ekranları dışında grafiklerden çok etkilendim özellikle zırhlar geliştirdikçe çok etkileyici oluyor oyunun ilerlerinde zırh tasarımları gerçekten hayran bırakıyor. Oyun şu an olması gerektiğinden pahalı ilk indirimde oyunu almanızı tavsiye ederim kaçırılmaması gereken bir oyun.

    12 Nisan 2017 - 12:03 Beğen 1
  • TechSyco @techsyco

    Teşekkürler,
    bende superonline fiber var umarım gece kotayı kaldırırlar hala şüphelerim var çünki... yapılacaksada keşke 12-6 saatleri arası yapsalardı ne güzel olurdu

    04 Nisan 2017 - 16:48 Beğen 1
  • TechSyco @techsyco

    @salihkizilkaya bence oyun çıkmadan yapılan linç girişimiyle fazla etkilenmiş olabilirsiniz ilk başta bende şüphe etmiştim ama olayları tarafsız yorumlayabilen bir yapım vardır oynamaya başladıktan sonra her geçen saat daha fazla keyif almaya başladım oyundan tabiki eksikleri var ama bu eksikler sadece görsel bazı bug lar keyif almanı etkileyecek bir durum yok oynanabilirliği etkileyen hiçbir bug a rastlamadım özellikle dövüş mekanikleri çok hoşuma gitti. Wildlandı da oynadım hatta bitirdim ama ondan bu keyifin yarısını bile almadım.Bu oyunun Atmosferi beni çok etkiledi gerçekten bilinmeyen bir evrende olduğunuzu ve bazı şeyleri ilk sizin keşfettiğiniz duygusunu size fazlasıyla hissettiriyor, hikayeyede çok bok atmışlardı ama bence gayet doyurucu şu an büyük bir hikayeye zemin hazırlıyolar ek paketlerle müthiş bir içerik geleceğine eminim. İnternetteki bu karalama kampanyası bilinç altına işledi resmen bende bunu kanıtlamak için kendimce bir test yaptım eskiden oyuncu olup artık oyuna vakit bulamayan arkadaşlarımdan birkaçına oyunu gösterdim artık gündemi takip etmediklerinden bu oyundan haberleri yoktu sonuç olarak oyuna bayıldılar hatta biri işyerinden bir hafta yıllık izin aldı sırf bunu oynamak için abartıyorum gibi gelebilir ama bunlar doğru...

    30 Mart 2017 - 12:51 Beğen
  • TechSyco @techsyco

    oyunu çıktığı ilk günden beri oynuyorum söylenen gibi kötü değil başından kalkamıyorum muhteşem bir oyun, Witcher 3 ten sonra aranılan kan bulundu 🙂 atmosferi iliklerinize kadar hissedeceksiniz hiçbir şekilde abartmıyorum...

    29 Mart 2017 - 14:16 Beğen
  • Durum (3)
  • Yorum (57)
  • Takipçi (12)
  • Takip edilen (9)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum