1 aylık telefonum ekran içi leke oluştu sürekli kapalı alanda kalıyorum ıslak teması yok yere düşürmedim sadece telefon bende ekrandaki leke için servise gönderdim bana 321 tl ücret çıkartılar telefon daha bana teslim edilmedi suyla temas etse veya düşürsem zoruma gitmez şarjı orjinal başkasını takmam benki telefonuma gözüm gibi bakarım şimdiye kadar kullandığım telefonlarda bu sorunla karşılaşmadım ilk defa
1 aylık telefonum ekran içi leke oluştu sürekli kapalı alanda kalıyorum ıslak teması yok yere düşürmedim sadece telefon bende ekrandaki leke için servise gönderdim bana 321 tl ücret çıkartılar telefon daha bana teslim edilmedi suyla temas etse veya düşürsem zoruma gitmez şarjı orjinal başkasını takmam benki telefonuma gözüm gibi bakarım şimdiye kadar kullandığım telefonlarda bu sorunla karşılaşmadım ilk defa