@gamsizm sorması ayıp kazağın markası ne?
murat abi canımızdır ama bilim işini yapamıyor, monolog yürümese daha başarılı olacak.
monolog olmasa - her hafta olsa ya
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@gamsizm sorması ayıp kazağın markası ne?