Teşekkür ederim herkese. O zaman bütçeyi arttıracağız.
Bende anten alıyım dedim ama kullanabilen oldu mu? Zte modem var. Şu ürünü buldum; https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre-birimleri-superbox-anten-seti-huawei-superbox-anteni-zte-superbox-anten-803272743/detay/
Vpn ile çalışıyor ancak sürekli vpn ile gezmek istemiyorum. Alt yapılarında sorun var muhtemelen. Başka firmaya geçtim, şuan sorun yok...
@ardazeytin @teh-jokur evet hepsinden haberim varda todoyu beğenmedim ben. Wunderlist iyi bence ama ne zaman kapanacak o konu muamma sanırım. Tarih ile ilgili haber gören oldumu?
Todoist denemiştim daha önce. Güzel özellikleri var ama güzel özellikleri hep premium istiyor 🙂 Wunderlist kapanmasa keşke.
Bende piyasasına bakıp verdim fiyatı. Azmı çokmu tartışılır, konu hep apple şöyle kötüye gider ama 🙂 amacım o değil tabiki. Ben sadece laptopumu satmak istiyorum polemiğe girmeden. Almak isteyen olursa buralardayım.
Cs'yi bırakalı baya oldu benim. Eskiden daha zevkliydi. Ya yaşlandım yada gerçekten boka sardı oyun 🙂 Diablo gelen olursa haber edin 🙂
@gamsizm keşke operasyon modunu gösterseydiniz. Diğer bf serilerinden daha farklı olan bir mod. Tabiki elinize sağlık çok güzel olmuş. Benimki sadece fikir 🙂
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aylarca mecburiyetten superbox kullandım ama bendeki 4,5g 200gb kotalı paket olmasına rağmen zte modem getirdiler. Zte modem çok kötü. Huawei cihazla aynı evde deneme yaptığımda çok daha iyi sonuç vermişti. Bence uzak durulması gereken birşey. Telekom alt yapım geldi, şimdi iptal edicem superbox'ı. Ayrıca ilgilenmiyolar adam gibi. Sorun yaşamaya başladığınızda rezalet durumu...