• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

smileAksay
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 17.05.2014
Teknoloji merakı gerçekten üst düzey olan ve genelde son zamanların popülaritesi haline gelmiş olan akıllı telefonlarla donanım ve teknik bakımından bilgili bir şahısım..En azından öyle olduğunu düşünüyorum..Fazla genç olsamda commodorelara karşıda büyük bir saygı ve sevgim var..
  • smileAksay @smileaksay

    Bu kulaklığı geçen sene indirimle 68 lira ya almıştım bimeks ten...Kazık mı acep..

    28 Temmuz 2014 - 16:16 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    sen çok ustasın herhalde..Çok iyi yapıyorsaydın yapsaydın bu zamana kadar.. 🙂

    28 Temmuz 2014 - 00:20 Beğen 1
  • smileAksay @smileaksay

    çok fazla dikkat etmedim

    01 Temmuz 2014 - 23:31 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    bütün sesler aynı anda çıkamayacağı için hepsini ayrı ayrı kaydetmiş.

    01 Temmuz 2014 - 23:03 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    aslında fiziksel tuşta mevcut..

    22 Haziran 2014 - 16:50 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    Murat abi niyeyse içten içe gülüyo..

    17 Haziran 2014 - 15:19 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    Bence bombalardan biri Nintendo tarafındaydı yeni Zelda bence gayet güzel ve çoğul olarak da yenilikçi bir oyun olmuş bununla beraber Revolve da bence değinmeniz gereken güzel oyunlardandı benim gördüğüm ve eksikliğini hissettiklerim genel olarak bunlardı ama geçen seneki e3 e nazaran fazla bir yenilik olmamış sadece bazı oyunlarda aynı senaryonun nextgen konsollara taşınması için grafik düzeyinde iyileştirmeler olmuşa benziyor

    17 Haziran 2014 - 14:57 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    plus üye şuanda olmadığına göre

    02 Haziran 2014 - 18:12 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    Bence çekilişle 2 sini yollayabilirsiniz Murat abi.Gayet güzel olur

    02 Haziran 2014 - 18:04 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    Bencede geçmiş oyunlara göre çok sıradan kaldı ancak demekki alıcı kitlesi epey varmış

    01 Haziran 2014 - 23:19 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    Aynen bende de yeşil pasaport var.

    25 Mayıs 2014 - 12:49 Beğen 2
  • smileAksay @smileaksay

    iyiymiş

    24 Mayıs 2014 - 21:01 Beğen
  • smileAksay @smileaksay

    maalesef kardeşim 18 yaş altı kişilerin yanında bir ebeveyn götürmesi gerekiyor.Ancak gittiğin yerde reşit bir akraba veya tanıdığın varsa onuda ebeveyn olarak gösterebilirsin.Veya başka bir seçenekde okul programlarıyla yurtdışına gitmek olur..Benim bildiklerim bu yönde ancak biraz daha araştırmanı tavsiye ederim

    24 Mayıs 2014 - 14:07 Beğen
  • Durum (6)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (13)
  • Takipçi (23)
  • Takip edilen (15)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum