sen çok ustasın herhalde..Çok iyi yapıyorsaydın yapsaydın bu zamana kadar.. 🙂
sen çok ustasın herhalde..Çok iyi yapıyorsaydın yapsaydın bu zamana kadar.. 🙂
Bence bombalardan biri Nintendo tarafındaydı yeni Zelda bence gayet güzel ve çoğul olarak da yenilikçi bir oyun olmuş bununla beraber Revolve da bence değinmeniz gereken güzel oyunlardandı benim gördüğüm ve eksikliğini hissettiklerim genel olarak bunlardı ama geçen seneki e3 e nazaran fazla bir yenilik olmamış sadece bazı oyunlarda aynı senaryonun nextgen konsollara taşınması için grafik düzeyinde iyileştirmeler olmuşa benziyor
Bencede geçmiş oyunlara göre çok sıradan kaldı ancak demekki alıcı kitlesi epey varmış
maalesef kardeşim 18 yaş altı kişilerin yanında bir ebeveyn götürmesi gerekiyor.Ancak gittiğin yerde reşit bir akraba veya tanıdığın varsa onuda ebeveyn olarak gösterebilirsin.Veya başka bir seçenekde okul programlarıyla yurtdışına gitmek olur..Benim bildiklerim bu yönde ancak biraz daha araştırmanı tavsiye ederim
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu kulaklığı geçen sene indirimle 68 lira ya almıştım bimeks ten...Kazık mı acep..