sana telefon öneremem... https://www.youtube.com/watch?v=1f8T2JDRjgc
sana telefon öneremem... https://www.youtube.com/watch?v=1f8T2JDRjgc
Doktor ile hekim'in aynı olmadığını akışta bir dostumuz anlatmıştı, sanırım hatsune hocamdı öyle hatırlıyorum. Akademisyenlere de Dr ünvanı veriliyor ve mühendis yetiştiriyorlar unutmayalım. Eğer yetiştirdiği mühendis bir hata yaparsa, bu hatanın bedelini kullanıcı öder. Eğer mühendisi yetiştiren Dr ünvanlı akademisyen bir hata yaparsa, bunun bedelini yetiştiği tüm mühendisler ve o mühendislerin çözümlerini kullanan kullanıcılar öder. Umarım doğru şekilde anlatabilmişimdir, TSli günler dilerim.
@gamsizm Murat bey podcast olarak dinlemek, metrobüs yolculuklarında zevkli oluyor. Yüklerseniz seviniriz.
Midyeciye götürün, yanınıza da bolca arkadaş alın. Hem paralardan kurtulursunuz hem de arkadaşlarınızı mutlu edersiniz. 👍🏻
İlk sallamada aylık 10GB internet verdi diye vanaları kıstılar sanırım, haftalık 1000sms verdi. "Sms mi kaldı bu devirde" dedirtiyor insana...
Onur bey sizin anlattığınız doğru olan ve işlemesi gereken yöntem. Ancak bugün ehliyet için başvurduğumuz ehliyet kurslarının çoğu "seni sevdim genç, madem bizim mahalledensin; o zaman doktor işlerini bize bırak biz hallederiz. Sen canlıdan haber ver" diyorlar. Dediğim gibi sizin dediğiniz en doğrusu, ancak çoğu yerde sistem böyle işliyor...
Euro'dan haber ver hocam, malum sene sonu geldi, çoğu kişi sıfır araç almak istiyor. Araçlar da euro ile geliyor, aman iki ay artmasın bari, vatandaş az da olsa indirimden faydalansın 😁
14 şubatı gündem dinleyerek geçirecektik, olmadı bu... Bari yıldız savaşları izleyelim 🙁
yarın kanalına bakıcam sevgili @agab , yardımın için teşekkürler 🙂
doğru link 😀 aman hocam 1600mhz bellekleri 2133'e nasıl çıkardınız, bios size yalan söylüyor olmasın sakın 😀
haklısın sevgili @agab, ramların 2133 mhz di mi? linkini atabilir misin rica etsem? işlemci ve anakart desteklerken ramlari 2133 almak gerekir, en doğrusu.
frekans yükselttiğimizde güç yeterli gelmeyebilir, o yüzden ufak bir doping uygulamak fena fikir değil bence 🙂
7850k işlemci, 4gb 1600mhz gskill ram, msi a55m-e33 mb, corsair vs450 power, coolermaster hyper t4 işlemci soğutucusu, 500gb wd hard disk
cevabınız için teşekkür ederim, peki euro truck simulator2 sorunumu nasıl çözebilirim acaba? herkes mediumda 30 fps alırken ben lowda 20 fps alıyorum.Apu alalım dedik ama pek mutlu etmedi...
bu arada oyun orijinal.
anakart üzerinden 3,88ghz yaptım ilk önce, aıda64 ile test ettim stabil çalıştı.güç seçeneklerinden yüksek performansı seçtim, sürekli 3,88 oldu.ancak kendisi 4'e çıkıyor, bu yüzden 3,88 yetersiz geldi.overdrive üzerinden biraz kurcaladım, clock değerini 41x yaptım, voltajı da çok hafif yükselttim.4.1ghz.ancak windows nedense anlamak istemiyor.
bir sorunum daha var, o da euro truck simulator 2.işlemciyi overclock yapmadan oyuna girdim, low ayarda 20 fps ne demektir ya? resmen küfür gibi.halbuki internetteki testlerde medium ayarlarda 30 fps almak mümkün.
eğer işlemci sorunluysa, bir daha amd'ye döneceğimi sanmıyorum.günlerdir bununla uğraşıyorum...
Dersanede olduğum için cevap veremedim kusura bakmayın.Sanırım yeniden kurulum yapmam en mantıklısı.Timecapsule'de yedeğim var, sorun yaşayacağımı zannetmiyorum.
Yorum yazan herkese teşekkür ederim
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hoşgeldi