@asaltek Kutunun üzerinde numaraların yazılı olduğunu söyleyen arkadaşlar olmuştu. Bunu bildiğimden MNG kargo paketini yırtmadan/açmadan anneme sordum. Zaten kutunun üstünde yazdığını da bilmiyordu. Ona rağmen bildi valla. 😀 Şaşkınlıktan anahtarın gelmesine tam anlamıyla sevinemedim bile. 😀 225 numarasının benim için bir anlamı yoktu. Hem TeknoSeyir hem de annem sayesinde bir anlamı olmuş oldu. 🙂
Teşekkürler.