Sevneco @sevneco 14 Mayıs 2020 - 00:56 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 14 Umut Can Alaçam @umutcanalacam VAIO 'yu özledim. E serisi tatlıydı. 14 Mayıs 2020 - 00:59 Yanıtla Beğen 8 Gump @runforrest SVE1512S1EW yi halen kullanıyorum. 14 Mayıs 2020 - 01:23 Yanıtla Beğen Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet Galiba bu görsel editörlerin işleri videosundan. Öyle mi ? 14 Mayıs 2020 - 01:21 Yanıtla Beğen tigiy @tigiy editörlerin işleri değil. Asıl meslekleri 🙂 14 Mayıs 2020 - 11:59 Yanıtla Beğen Sevneco @sevneco Evet 06.03.2012 Senesine ait 14 Mayıs 2020 - 01:25 Yanıtla Beğen D.Tspnr @tibaldo E serisi değil ama ns11s modelini kullanıyorum 2008 model :)) 14 Mayıs 2020 - 01:29 Yanıtla Beğen İptal
VAIO 'yu özledim. E serisi tatlıydı.
SVE1512S1EW yi halen kullanıyorum.
Galiba bu görsel editörlerin işleri videosundan. Öyle mi ?
editörlerin işleri değil. Asıl meslekleri 🙂
Evet 06.03.2012 Senesine ait
E serisi değil ama ns11s modelini kullanıyorum 2008 model :))