Videoda "Tam bi' PC deneyimi olmasa da yaklaşmış." da diyorum zaten 🙂
Tabii ki Xbox artık bir PC olmuş denemez, tabii ki bu cihazların ana odağı oyun ama eskisine göre bu yeni tarayıcı ve fare desteğiyle Xbox artık az da olsa PC deneyimi sunmaya başladı. Sanal klavye şuan büyük bir baş belası evet ama tarayıcı daha çok yeni, güncellemeler ile düzeltilip geliştirileceğini düşünüyorum.
Eğer tarayıcının Series S'deki performansı da iyiyse ve sanal klavye düzeltilirse Series S + akıllı telefon temel işleri halledip oyun oynanabilecek çok makul bir seçenek oluyor.
Her şey bir yana PC'nin master race olduğunu da asla katılmıyorum 😀 PC'de oyun oynamak bir zahmettir. 😀
Eğer Nvdia insafa gelir de Geforce Now'a izin verirse bir nevi gelmiş olur. 😀