• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

samurai
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 19.08.2014
  • samurai @samurai

    @gerginix sizin tercihiniz hangi yönde hocam? kullandığım monitör: Dell UltraSharp U2414H 23.8" , ayrıca monitör kolunu ( DELL MSA14' ) satan bir yer var mı acaba, internetten alabileceğim? mesela dark hepsiburada'da satılıyor. dell'i bulamadım.

    28 Nisan 2015 - 23:04 Beğen
  • samurai @samurai

    bu paylaşımın iyi oldu, dark markayı listeme eklemiştim. dell alacağım artık. teşekkürler!

    28 Nisan 2015 - 22:56 Beğen
  • samurai @samurai

    bunun yolu nedir peki? adam vermek istemez çünkü.

    07 Şubat 2015 - 18:23 Beğen
  • samurai @samurai

    authenticated users kısmı mı acaba .

    02 Şubat 2015 - 20:42 Beğen
  • samurai @samurai

    yalnız değilsin 🙂 iki gün önce üye oldum

    26 Aralık 2014 - 20:53 Beğen 1
  • samurai @samurai

    eyvallah. bu anakartı kullanıyorum: http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=4993#ov

    hd audio support yazıyor, iyi ses verdiği anlamına mı geliyor acaba.

    26 Aralık 2014 - 17:58 Beğen
  • samurai @samurai

    cc sürümü öyle ama cs6 tam sürüm 1.800 falan.

    25 Aralık 2014 - 12:04 Beğen
  • samurai @samurai

    hımm (anlamadı)

    22 Aralık 2014 - 21:52 Beğen
  • samurai @samurai

    fan girişi belli de, anakartta sadece bir yerde var, 4 pin şeklinde. ama kasada 3 fan var. ve fan kablolarında 3 yuva var. bir fanı buraya taktık diyelim, diğer 2 fan nasıl takılacak

    21 Aralık 2014 - 01:03 Beğen
  • samurai @samurai

    herşey kolay bu kablolar zor 😀

    21 Aralık 2014 - 00:56 Beğen
  • samurai @samurai

    düşürmüşüm buldum kabloyu şuan

    20 Aralık 2014 - 22:37 Beğen 1
  • samurai @samurai

    burdan aldım: http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-z97n-wifi-intel-z97-soket-1150-ddr3-3100mhzoc-hdmidvi-anakart.html?srt=PU#yorumlar

    20 Aralık 2014 - 21:11 Beğen
  • samurai @samurai

    dahili hoparlör mevcut değil benim monitörde

    20 Aralık 2014 - 15:15 Beğen
  • samurai @samurai

    monitördeki dahili hoparlörler için mi?

    20 Aralık 2014 - 15:11 Beğen
  • samurai @samurai

    sorun yokmuş, monitör menüsünden hdmi'ye almak gerekiyormuş. menüden yapınca görüntü geldi şimdi 🙂

    20 Aralık 2014 - 13:40 Beğen
  • samurai @samurai

    hım... (anlamadı)

    17 Aralık 2014 - 21:26 Beğen
  • samurai @samurai

    hocam bu ürün nasıl sence: http://www.vatanbilgisayar.com/hydro-serisi%E2%84%A2-h100i-sivi-sogutma-sistemi.html?stk=True&srt=PU#genel-bakis

    pek çeşit yok. kule tipi olanlar zaten sığmıyor. fanlar ses falan yapıyormuş onlar ayarlanabiliyor mu acaba.

    işlemci intel core i7 4790k
    kasa ise, corsair air 240

    17 Aralık 2014 - 15:22 Beğen
  • samurai @samurai

    konuyu açan da yöneticiymiş, yersen 😀

    17 Aralık 2014 - 15:13 Beğen 1
  • samurai @samurai

    ekledim yorum olarak

    16 Aralık 2014 - 17:02 Beğen
  • samurai @samurai

    öncelikler: sessizlik, dayanıklı parçalar

    vatanbilgisayar'dan alınanlar:

    KASA: CORSAIR CARBIDE SERİSİ AİR 240 MidT- Mini-ITX ATX BEYAZ PENCERELİ KASA
    ANAKART: GIGABYTE Z97N-WIFI Intel Z97 Soket 1150 DDR3 3100MHz(O.C) HDMI&DVI Anakart
    İŞLEMCİ: Intel Core i7 4790K Soket 1150 4.0GHz 8MB Önbellek 22nm İşlemci
    SSD: Kingston 240GB HyperX 3K Serisi Sata 3.0 Cache SSD (Okuma 555MB / Yazma 510MB)
    HDD: WD 3.5" 2TB Caviar Black SATA 3.0 7200Rpm 64MB Cache Harddisk
    RAM: GSKILL 16GB (2x8GB) Trident X DDR3 2400MHz CL10 1,65V Dual Kit Ram
    EKRAN KARTI: Asus GTX760 DirectCU II TOP GDDR5 2GB 256Bit Nvidia GeForce DX11 Ekran Kartı
    SPU: CORSAIR PROFESSİONAL SERİES HXi 80PLUS PLATINUM 850W MODÜLER GÜÇ KAYNAĞI
    MOUSE: LOGITECH G700s GAMING MOUSE
    KLAVYE: LOGITECH K310 WASHABLE KEYBOARD

    5.038 tl - ödendi

    * oyuncu faresi seçtim ama oyuncu değilim. ergonomi ve tuşlarını kullanacağım başka işler için.
    * ekran kartı, sessizlik ön plandaydı tüm fanlı parçaları seçerken, dediğim gibi oyuncu falan olmadığım için çok çıkmak istemedim.

    hepsiburada'dan alınacaklar:

    MONİTÖR: Dell UltraSharp U2414H 23.8" 8ms (DVI+2xHDMI+Display+USB) Full HD IPS Led İŞLEMCİ SOĞUTUCUSU: Zalman RESERATOR3-MAX CPU Sıvı Soğutma

    1.200tl

    belki: (2x) Sonos PLAY 3 Wireless Hoparlör Siyah

    amaç: uzun süre götürecek, muhtemel yapılacak farklı farklı işler için yeterli gelebilecek iyi bir sistem toplamak.

    16 Aralık 2014 - 16:52 Beğen 2
  • Durum (57)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (70)
  • Takipçi (45)
  • Takip edilen (13)
  • Favori (6)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum